جایگزین مسیر

تمجید های چیچاریتــو از ســر الکس فرگوســن

by | اردیبهشت , ۳۰ , ۱۳۹۲

حاویر هرناندز بعد از به ثمر رساندن آخرین گل دوران فرمانروایی سرالکس به تمجید از او پرداخت.

بعد از اینکه آخرین بازی سرالکس با نتیجه 5-5 به پایان رسید، چیچاریتو اعتراف کرد که هرگز در چنین بازی عجیبی قرار نگرفته بود.

این مهاجم مکزیکی پنجمین گل یونایتد را در بازی با وست برم زد و بعد از آن به سپاسگذاری و تمجید از سرالکس فرگوسن و پل اسکولز که یکشنبه از فوتبال خداحافظی کردند پرداخت.

چیچا گفت :” تاثیری که رییس روی من داشته بسیار مهم بوده.او به من این شانس را داد که در بزرگترین باشگاه جهان بازی کنم.او چیزهای بسیار زیادی به من یاد داد و من فقط میتوانم در اینجا از او قدردانی و تشکر کنم.

“خداحافظی سرالکس نه تنها یک کمبود بزرگ در بین فوتبال دوستان بریتانیاییی به حساب میرود، بلکه فوتبال را در سراسر جهان تغییر داده.او برای 26 سال در اینجا حضور داشت و رویای غیر ممکن را به حقیقت تبدیل کرد.

” و من در مورد پل اسکولز چه چیزی میتوانم بگویم ؟همه بازیکنان در مورد او یک چیز را میگویند،او یک بازیکن و هم تیمی فوق العاده است و کلاس و توانایی او واقعا باورنکردنی است.”

گل چیچاریتو در نیمه دوم پنجاهمین گل او برای یونایتد بود و او از این اتفاق بسیار خوشحال است اما بیشتر به دستاورد های تیمی فکر میکند تا موفقیت های فردی.

“من خیلی خوشحالم که 50 گل به ثمر رساندم اما مهم ترین چیز این است که من در سه سال اخیر دو لیگ برتر برده ام و یک فینال لیگ قهرمانان را تجربه کرده ام.من همیشه گفته ام که مهم ترین چیز تیم است و کمک کردن به تیم برای قهرمانی هدف اصلی من است.

“این اولین باری است که من در دوران بازیگری ام در یک بازی حضور یافتم که 10 گل داشت!این یک بازی بسیار عجیب بود و کمی هم ناراحت کننده ، چراکه ما میخواستیم برنده باشیم.به نظر من ما فکر کردیم که بازی را برده این و برای همین با خیال راحت به بازی ادامه دادیم اما این اشتباه بود و تیم حریف تعوض های بسیار خوبی انجام داد که به آنها کمک کرد بازی را به تساوی بکشند.این ناراحت کننده است اما مهم ترین چیز این است که ما لیگ را بردیم.

“همه بازیکنان و هواداران در انتظار چیزهایی برای فصل بعد هستند اما باید از این فرصت استراحت استفاده کنیم ، به آینده امیدوار باشیم و از این حقیقت که ما جام را پس گرفتیم لذت ببریم “

۰ Comments