جایگزین مسیر

تمدید قرارداد تام لاورنس

by | تیر , ۲۸ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

 به گزارش رسانه های انگلیسی و اسکای اسپورت  منچستریونایتد برای تمدید قرارداد تام لاورنس با این جوان با استعداد به توافق رسیده است و او به مدت 5 سال دیگر با یونایتد قرار داد خواهد بست.

بازیکن 20 ساله ی ولزی که از آکادمی یونایتد توانسته است پیشرفت کند سال گذشته و تحت نظر گیگزی اولین بازی خودش را برای تیم اصلی یونایتد انجام داد و اولین بار در زندگی اش با گیگز تعویض شد که افتخار بزرگی است.

این نوجوان در ورکسهام ه دنیا آمد و یکی از بهترین های آکادمی یونایتد در چند سال اخیر بوده است.او دو بار به عنوان بازیکن قرضی به تیم های دیگر داده شد و مدتی را کارلایل یونایتد و مدتی را در یویل تاون بازی کرد.

اسکای مدعی شد او ده ها پیشنهاد از تیم های انگلیسی داشت اما یونایتد توانسته است با او به توافق برسد تا 5 سال دیگر با یونایتد قرارداد ببندد.بعد از عدنان و ویلسون او سومین بازیکن جوان با استعداد یونایتد است که با این باشگاه قرارداد جدید امضا کرده است.

لوئیس ون خال که در اولین کنفرانس خبری خود اعلام کرد مدتی باید شرایط را بسنجد و بعد تصمیم به خروج و یا ورود بازیکنی بگیرد به نظر می آید به گفته ی گیگزی این اتفاق را قبول خواهد کرد و لاورنس تمام تلاش خود را خواهد کرد تا بتواند در تیم اصلی یونایتد باشد.

لاورنس همچنین بعد از نمایش های خوبش در تیم زیر 21 ساله های یونایتد پیشنهادی از تیم ملی انگلستان دارد و شاید ما در آینده او را در لباس سه شیرها ببینیم.

 

۰ Comments