جایگزین مسیر

تمدید قرارداد لینگارد

by | فروردین , ۱۷ , ۱۳۹۶

تمدید قرارداد لینگارد

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – جسی لینگارد قراردادی را امضا کرد که به موجب آن تا ژوئن ۲۰۲۱ در باشگاه می ماند؛ بند تمدید یکساله در این قرارداد لحاظ شده است.

لینگارد جزو محوصلات آکادمی باشگاه محسوب می شود، وی از سن ۷ سالگی در اینجا حضور دارد. اولین حضور رسمی او برای تیم اصلی، ابتدای فصل ۲۰۱۴/۱۵ برابر سوانسی در لیگ برتر بود. او در ۷۰ مسابقه توانسته ۱۱ گل به ثمر برساند؛ از این بین ۳ گل او در ورزشگاه ومبلی به ثمر رسیده است تا کمک بزرگی برای کسب سه جام معتبر باشد.

جسی لینگارد گفت:

منچستر یونایتد همیشه بخش بزرگی از زندگی من بوده است. من از ۷ سالگی اینجا هستم؛ هر بار که پیراهن باشگاه را به تن می کنم، حس غرور به من دست می دهد. دو بار گلزنی در دیدارهای پایانی جام حذفی و اتحادیه، همراه با حس هیجان و غرور فوق العاده ای برای من و خانواده ام بوده است.

در این فصل از نظر تیمی یک جام معتبر کسب کرده ایم و می خواهم که به این سرمربی بزرگ کمک کنم تا عناوین بیشتری به دست آوریم. از تمام تماشاگرانی که من و تیم را همیشه تشویق کرده اند، بسیار سپاسگزارم.

ژوزه مورینیو گفت:

جسی از هفت سالگی اینجا بوده است. هوش خوبی دارد که به همراه انرژی و توانایی هایش، چشم انداز خوبی برای آینده ی او ترسیم کرده است. او بازیکنی محبوب از میان بازیکنان است و خوشحالم که قرارداد خود را تمدید کرد.

۰ Comments