جایگزین مسیر

توافق شیاطین سرخ برای فروش مهاجم شیلیایی خود به دیناموزاگرب

by | تیر , ۱۴ , ۱۳۹۴

مهاجم 21 ساله یونایتد ها که شب گذشته موفق به کسب مدال طلای کوپا امریکا شد باید راه خروج از الدترافورد را پی بگیرد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – بنا برگزارشات روزنامه محلی “منچستر اونینگ نیوز” منچستریونایتد بر سر انتقال هنریکوئز جوان با دینامو زاگرب به توافق رسیده و وی را به فروش رسانده است.

این بازیکن شیلیایی فصل پیش توسط لوییز فن خال به دیناموزاگرب قرض داده شد و در 25 حضور برای این تیم 20 گل به ثمر رساند؛ اما یونایتد تصمیمی برای بازگرداند وی به انگلستان ندارد.

سرالکس فرگوسن ، هنیرکوئز را در سال 2012 از یونیورسیاد شیلی به خدمت گرفت و سپس وی را به صورت قرضی به ویگان فرستاد.وی در بازی قهرمانی ویگان در مقابل سیتی به میدان فرستاده نشد.

هنریکوئز به جمع شیاطین بازگشت و در تور پیش فصل در مقابل AIK سوئد گل برتری تیم دیوید مویز را به ثمر رساند اما دوباره به رئال زاراگوزا قرض داده شد ؛ وی در 25 بازی 6 گل برای این تیم به ثمر رساند.

GettyImages-452593806

با ورود فن خال به یونایتد و ارزیابی سریعی که از تیم انجام داد بار دیگر هنریکوئز به دیناموزاگرب قرض داده شد.

او حضور موفقیت آمیزی در ورزشگاه ماکسیمیر استادیوم  داشت و با گل های خود به قهرمانی دیناموزاگرب در لیگ اول کرواسی کمک کرد.

او تابستان امسال بخشی از ترکیب شیلی را در کوپا امریکا تشکیل می داد و در مقابل آرژانتینی که دیماریا و روخو را در اختیار داشت در ضربات پنالتی به پیروزی رسید و قهرمان شد.

با وجود نیاز به ترمیم در خط حمله شیاطین لوییز فن خال اجازه دائمی کردن قرار داد وی با دیناموزاگرب را داد.

۰ Comments