جایگزین مسیر

توافق فنرباغچه برای انتقال رابین ون پرسی

by | تیر , ۱۷ , ۱۳۹۴

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران-بنا به گفته های اسکای فنرباغچه برای انتقال 4 ساله رابین ون پرسی به این تیم با منچستر یونایتد به توافق رسیده است.

تیم فوتبال فنرباغچه امیدوار است که قبل از شروع هفته آینده این انتقال را نهایی کند اما این تیم ترکیه ای باید بر سر جزئیاتی با خود ون پرسی به توافق کامل برسد.

جیولیانو ترانئو رئیس فنرباغچه به تازگی برای انتقال رابین ون پرسی به لندن سفر کرده است تا برای جذب این مهاجم 31 ساله با منچستر یونایتد مذاکره کند.رابین تنها یک فصل دیگر با منچستر یونایتد قرارداد دارد و یونایتد نیز هنوز وضعیت وی را مشخص نکرده است.

وینگر سابق منچستر یونایتد یعنی نانی به تازگی به این تیم ترکیه ای پیوسته است که ارزش این انتقال 4.5 میلیون پوند اعلام شده است و این بازیکن پرتغالی دوست دارد که رابین ون پرسی نیز به فنرباغچه منتقل شود.

نانی گفت:

من هنوز شانس این را پیدا نکرده ام که با رابین ون پرسی صحبت کنم اما اگر او به فنرباغچه بیاید مطمئن هستم که در این تیم موفق خواهد بود.

من می دانم که رابین فوق العاده است و اگر فنرباغچه با او قرارداد امضا کند تصمیم درستی گرفته است.

اگر ون پرسی منچستر یونایتد را ترک کند باعث این می شود که منچستر یونایتد به طور حتم به دنبال مهاجم باشد.

رادامل فالکائو که به صورت قرضی به منچستر یونایتد پیوسته بود از این تیم جدا شد و به چلسی پیوست.این بازیکن کلمبیایی که فصل گذشته از موناکو به منچستر یونایتد پیوست بسیار فصل نا امید کننده ای را پشت سر گذاشت.

خاویر هرناندز پس از یک فصل حضوری قرضی در رئال مادرید به تیم بازگشته است اما این بازیکن در بازی که بین مکزیک و هوندراس انجام شد دچار مصدمیت شد.

در حال حاضر تنها کاپیتان وین رونی و جیمز ویلسون دو مهره ای هستند که در خط حمله در اختیار لوییس ون گال قرار دارد.

۰ Comments