جایگزین مسیر

توافق یونایتد با بازیکنی جوان و بااستعداد

by | مرداد , ۲۲ , ۱۳۹۲

منچستریونایتد برای بستن قراردادی 4 ساله  با مدافعی آینده دار به نام جیمی دان از باشگاه ایرلندی داندالک, زمانی که این بازیکن در ماه اکتبر 16 ساله شود, به توافق رسید.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این مدافع مرکزی 15 ساله در 5 سال گذشته در حالی که از سن ده سالگی در آکادمی بلفاست بود, مورد توجه باشگاه یونایتد بوده است.

او در گذشته کاپیتانی تیم ایرلند شمالی را در میلک کاپ برعهده داشته است و در دوبلین و تیم District Schoolboys League بازی کرده است.

علی رغم علاقه استون ویلا و چلسی, این مدافع 6/2 فوتی یونایتد را انتخاب کرد و اذعان داشت که تصمیم او پس از دیدار از کرینگتون بسیار آسان بود.

.

جیمی به همراه پدرش ائامون و برادرش ریچی

.

او که با روزنامه  Irish Independent صحبت می کرد, گفت: تیم های دیگری نیز بودند که علاقه مند به بستن قرارداد بودند اما  از لحظه ای که من به کرینگتون رفتم, دانستم که این انتقال درستی برای من خواهد بود.

“یونایتد باشگاه بزرگی است با تاریخچه ای عظیم و آنها از زمانی که من کارم را شروع کنم بسیار از من حمایت خواهند کرد.”

“من می دانم که این انتقال چالش بزرگی برای من خواهد بود اما من در کنارم با بازیکنان خوبی و مربیان بی نظیری احاطه شده ام که می توانند به من کمک کنند تا بازی خودم را بهتر کنم. برای شروع کار با این تیم نمی توانم صبر کنم.”

مدیر آکادمی یونایتد برایان مک کلیر شخصا به دنبال این انتقال بود و حرکت باشگاه همان چیزی بود که خانواده دان می خواستند.

بازیکنان ایرلندی بسیاری از راه آکادمی به تیم اصلی یونایتد راه یافته اند بازیکنانی همچون جانی اوانز و جان اوشی, بنابراین جیمی امیدوار خواهد بود که راه آنها را در پیش بگیرد.

۰ Comments