جایگزین مسیر

توافق یونایتد و پی اس وی بر سر انتقال دی فری

by | تیر , ۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد.طبق گزارش روزنامه ی ایتالیایی Corriere Dello Sport منچستریونایتد با باشگاه هلندی بر سر انتقال استفان دی فری با فیمت 7 میلیون پوند به توافق رسیده است.

دلیل این که روزنامه های ایتالیایی تمرکز خود را بر روی آینده این مدافع گذاشتند این است که این بازیکن به تیم لاتزیو شدیدا لینک شده است ولی به نظر می رسد یونایتد می خواهد این بازیکن را از چنگ تیم ایتالیایی در بیاورد.

خبر منتشر شده از این روزنامه ایتالیایی برداشت های مختلفی در رسانه های مختلف انگلیس داشته است به طوری که مترو گفته است این معامله در آستانه اتفاق افتادن است و دیلی میل می گوید این پیشنهاد مورد قبول باشگاه هلندی قرار گرفته و توافقات انجام شده است.

حضور فن خال به عنوان مربی جدید یونایتد باعث شده است یونایتد به بازیکنان هلندی زیادی لینک شود و این مربی می تواند عاملی تعیین کننده در مورد دی فری باشد.

با رفتن ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ از یونایتد این باشگاه جانشینانی برای این دو می خواهد و اگر این اخبار صحت داشته باشد فن خال مدافع 22 ساله هلندی پی اس وی آیندهوون را انتخاب کرده است.

همچنین روزنامه ی مترو می گوید که توماس ورمالن می تواند زوج فصل آینده دی فری باشد.این بازیکن بلژیکی آرسنال هم به احتمال زیاد فصل آینده به یونایتد ملحق خواهد شد.

 

۰ Comments