جایگزین مسیر

توصیه ی مک تومینای به آنجل گومز

by | دی , ۷ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – اسکات مک تومینای برای آنجل گومز بازیکن جوان منچستریونایتد که به شدت به دنبال حضور در تیم اصلی میباشد توصیه هایی دارد.

گومز(که از شش سالگی در یونایتد حضور داشته)ماه قبل اولین قرارداد حرفه ای خود را با باشگاه به امضا رساند و از آن به عنوان لحظه ای شگفت انگیز در زندگی فوتبالی خود یاد کرد.نیکی بات سرمربی تیم آکادمی فکر میکند گومز آینده بسیار روشنی خواهد داشت.

اسکات مک تومینای از شنیدن خبر امضای قرارداد گومز با باشگاه به وجد آمده است.او در مصاحبه اخیرش با MUTV عنوان کرده:

گومز را از زمانی که ۱۳ یا حتی۱۰ ساله بود به یاد می آوردم.او حتی در آن زمان هم پتانسیل بالایی داشت.

دیدن این که او قراردادی حرفه ای را با باشگاه به امضا رسانده بسیار عالیست.من میخواهم به آنجل و خانواده اش تبریک بگویم چراکه او کاملا استحقاق این مساله را داشت.او یکی از سخت کوش ترین بازیکنانی است که در طول زندگی ام دیده ام بنابراین برایش بسیار خوشحالم و امیدوارم هرچه زودتر بتواند به تیم اصلی راه یابد.

گومز تاکنون در همه ی رده ها برای باشگاه بازی کرده و در آخرین بازی فصل گذشته ی تیم در ۱۶ سالگی اولین بازی خود را برای تیم انجام داد و پس از دانکن ادواردز فقید تبدیل به جوانترین بازیکن یونایتد شد که در لیگ برتر بازی کرده است.

تومینای که مانند گومز از سنین پایین در یونایتد بازی کرده،فصل قبل اولین بازی خود را برای تیم اول در لیگ برتر انجام داد.او به خوبی میداند چگونه باید پله های ترقی را یکی پس از دیگری طی نمود.به عقیده ی تومینای،مربی زیر ۱۸ ساله های تیم کایرن مک کنا به خوبی میتواند آنجل گومز را در راه رسیدن به هدفش راهنمایی کند.

او باید سخت کار کند و به مربیان خود گوش دهد.او مربی بسیار خوبی دارد که به همه ی جزئیات دقت میکند و این برای بازیکنان جوان که به دنبال یادگیری و بهتر شدن هستند بسیار نکته ی مثبتی است.او باید خودش را باور داشته باشد و در هر بازی که به میدان میرود بهترین عملکرد خودش را ارائه دهد.اگر او به همین روال ادامه دهد تبدیل به بازیکنی درجه یک و جهانی خواهد شد.

گومز نه تنها ستاره ی تیمش بلکه ستاره تیم ملی کشورش نیز هست.او به تیمش در راه  قهرمانی تاریخی در جام جهانی زیر ۱۷  ساله های جهان کمک کرد و به عقیده ی مک تومینای این قهرمانی میتواند به آنجل بسیار کمک کند.

او طعم موفقیت را در جام جهانی چشید و بزرگترین جامی که یک بازیکن زیر ۱۷ سال میتواند کسب کند را به عنوان کاپیتان بدست آورد.این میتواند در ادامه ی راهش در منچستریونایتد و تیم ملی به او بسیار کمک کند.

 

۰ Comments