جایگزین مسیر

توصیه ی گری نویل به رونی برای ماندن در یونایتد

by | تیر , ۱۰ , ۱۳۹۲

گری نویل در گفتگویی به رونی توصیه کرد که در منچستر یونایتد بماند چرا که این باشگاه هنوز بهترین گزینه ی ممکن برای وی خواهد بود.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – مهاجم 27 ساله ی تیم  منچستر یونایتد و تیم ملی انگلستان قرار است با سرمربی جدید خود بر سر نقش خودش در تیم فصل اینده مذاکره کند. بعد از اخرین بازی فصل گذشته سرالکس فرگوسن عنوان کرد که رونی خواهان ترک الدترافورد است که وین رونی این مسئله را انکار می کند.
در یک مصاحبه با ایستگاه رادیویی TalkSport ، هم تیمی سابق وین رونی عنوان کرد که رونی همچنان می تواند توانایی های خود را در الدترافورد به نمایش بگذارد. گری نویل معتقد است که الدترافورد همچنان بهترین باشگاه موجود برای وین رونی می باشد . او در این مصاحبه گفت :
” من سال های زیادی را در کنار وین بازی کرده ام . او یک فوتبالیست فوق العاده است.”
” شخصا، با توجه به وفاداری که به باشگاه دارم  هرگز به کسی توصیه نکردم که از باشگاه برود چرا که معتقدم اینجا از سطح بالایی برای فوتبال بازی کردن برخوردار است و شما میتوانید در ان به چیزی که میخواهید دست پیدا کنید”
“من دیوید بکهام و بسیاری از بازیکنان بزرگ دیگر را دیده ام که یونایتد را ترک کرده اند و با این کار هم خودشان در کسب جام نا موفق بودند و هم بر باشگاه اثر گذاشتند”
” من همچنین رایان گیگز را هم دیده ام که وقتی 27 سال سن داشت باشگاه های بزرگ ایتالیایی همچون یوونتوس ، اینتر و میلان خواهان جذب وی بودند ولی در یونایتد ماند.”
گری نویل همچنین در ادامه ی صحبت های خود به نقل و انتقالات یونایتد پرداخت و بیان کرد که از لینک شدن مدافع اورتون ،لیتون بینز به یونایتد تعجب نکرده است و لینک شدن به باشگاه های بزرگ برای بازیکنی در سطح او امری عادی به شمار میرود.
“در طی روز های گذشته گمانه زنی های بسیاری راجب لیتون بینز وجود داشته است. او یک فصل رویایی را پشت سر گذاشت و برای اورتون فوق العاده کار کرد.”
“او طی سالیان گذشته نیز یک بازیکن عالی بوده است و این بدیهی است که  بازیکنی با کیفیت او به باشگاه های بزرگ لیگ برتر لینک شود.”

 

۰ Comments