جایگزین مسیر

توضیح مویس درمورد ترکیب خط دفاعی

by | شهریور , ۳۰ , ۱۳۹۲

دیوید مویس در مصاحبه ای توضیح داد که چرا علاقه مند به استفاده از زوج ویدیچ و فردیناند در قلب خط دفاع یونایتد می باشد.

.

.

.

.

.

.

.
پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – هواداران منچستریونایتد پس بازی جام خیریه در برابر ویگان اتلتیک که شاهد حضور نمانیا ویدیچ و فیل جوز در ترکیب دفاعی تیم بودند ،پنج بازی متوالی است که شاهد حضور زوج با تجربه ی فردیناند و ویدیچ در قلب خط دفاعی می باشند.
در حالی که گمان میشود رافائل و جونز هر دو به بازی برابر سیتی برسند و دست مویس برای انتخاب خط دفاعی بازتر باشد ، این مربی اسکاتلندی عقیده دارد که تصمیمش مبنی بر استفاده از پر تجربه ترین زوج خط دفاعی اش درست بوده است حتی با وجود اینکه استفاده از ویدیچ 31 ساله و فردیناند 34 ساله احتمال مصدومیت آنان را افزایش میدهد.
” این نکته ، چیزی است که من از آن مطلع هستم”
“من مطمئن هستم که با گذشت زمان کسانی که شایستگی لازم را دارند جایگاه خود را پیدا خواهند کرد و من تقریبا به جانی اوانز ، اسمالینگ و جونز اعتماد دارم.”
” من فقط الان به این نتیجه رسیده ام که اکنون در شغل جدید خود یک ریتم و آهنگ مشخص را بوجود اورم . من از کلمه ی “چرخش” خوشم نمی آید ولی در مواقع متفاوت بازیکنان را جابه جا خواهم کرد”
“من فقط این احساس را داشتم که به خاطر شروع سختی که در آغاز لیگ جزیره داشتیم لازم است که کمی در اوایل فصل ترکیب را مستحکم تر روانه ی میدان کنم و بعد باید دید که چه اتفاقی می افتد.”
“سلامتی آنها عالی بوده است ، هر دوی آنها (ریو و ویدا) . آنها در طول پیش فصل نیز شرایط خوبی داشتند و من فکر میکنم که آنها از این موضوع لذت می برند.”

۰ Comments