جایگزین مسیر

تکمیلی:صحبت های رومانو و ایجنت ادوارد درباره انتقال پوگبا

by | مرداد , ۶ , ۱۳۹۵

تکمیلی:صحبت های رومانو و ایجنت ادوارد درباره انتقال پوگبا

پایگاه هواداران منچستر یونایتدبنا به گفته های جیانلوکا دی مارتزیو , قرارداد پاول پوگبا با منچستر یونایتد تا ۴۸ ساعت آینده به امضا خواهد رسید و این بازیکن به تئاتر رویاها خواهد پیوست.

رومانو:

به نظر می رسد که یوونتوس پیشنهاد قبلی منچستر یونایتد را پذیرفته است!هم اکنون صحبت بین منچستر یونایتد و رایولا می باشد و به زودی انتقال نهایی خواهد شد.

هیچ پیشنهادی از سوی رئال مادرید برای پاول پوگبا وجود ندارد.

پوگبا می خواهد به منچستر یونایتد منتقل شود و هم اکنون منتظر رایولا می باشد.

به یاد داشته باشید که پاول پوگبا چند هفته گذشته پیشنهاد منچستر یونایتد را پذیرفته بود.او می خواد به یونایتد برود و تنها منتظر اخباری در مورد رایولا می باشد و به زودی همه چیز نهایی خواهد شد.

منچستر یونایتد در حال مذاکره با رایولا می باشد و احتمال دارد که حق کمیسیون وی به صورت کامل پرداخت شود.این آخرین شرط نهایی شدن انتقال پوگبا به منچستر یونایتد می باشد.

پیشنهاد منچستر یونایتد برای به خدمت گیری پوگبا ۱۱۰ میلیون یورو به اضافه بیشتر شدن این مبلغ می باشد.یووه آماده پذیرفتن این پیشنهاد می باشد.ممکن است که در این هفته قرارداد به صورت رسمی به امضا برسد.

منچستر یونایتد و یوونتوس در آستانه توافق بر سر انتقال پوگبا به اولدترافورد می باشند.

ایجنت ادوارد نیز در توییت خود گفته است:

رئال مادرید برای به خدمت گیری پاول پوگبا کار ساده ای در مقابل منچستر یونایتد نخواهد داشت…او بازیکن منچستر یونایتد خواهد بود.

۰ Comments