جایگزین مسیر

تیم بانوان تاتنهام ۰ – ۱ تیم بانوان منچستر یونایتد ; شاگردان استونی می تازند

by | مهر , ۱۹ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-دو تیم بانوان تاتنهام و منچستر یونایتد در هفته چهارم لیگ بانوان انگلستان در ورزشگاه هایو لندن به مصاف همدیگر رفتند.این بازی از ساعت ۱۵ به وقت تهران برگزار شد.

ترکیب تاتنهام:

ترکیب منچستر یونایتد:

بازی دو تیم در نیمه اول بدون زدن گلی به پایان رسید.در دقیقه ۱۴ جوسی گرین هافبک تاتنهام از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.در دقایق پایانی نیمه اول ۴۵+۱ بازیکن منچستر یونایتد هایلی لاد که در خط هافبک بازی می کند نیز از داور کارت زرد دریافت کرد.

در اوایل نیمه دوم و در دقیقه ۴۶ منچستر یونایتد هیلی لاد را از بازی خارج کرده و به جای وی الا تون را وارد مسابقه کرد.

در دقیقه ۵۵ منچستر یونایتد بازیکن تازه وارد خود یعنی کریستین پرس که در پست مهاجم بازی می کند را تعویض و کریستی هانسن را به بازی وارد می کند.

در دقیقه ۵۹ اشلی نویل مدافع تاتنهام کارت زردی دریافت می کند و همچنین در دقیقه ۶۳ تاتنهام تعویضی انجام داده و روسلا ایان را از بازی بیرون آورده و به جای وی مهاجم دیگر این تیم ریانا دین وارد مسابقه می شود.

جکی گرونن هافبک منچستر یونایتد در دقیقه ۶۶ کارت زرد دریافت می کند.

اما بالاخره در دقیقه ۶۷ میلی ترنر که تازه قراردادش را با منچستر یونایتد تمدید کرده است گل اول بازی را به ثمر می رساند تا بازی ۱ بر ۰ به سود یونایتد شود.این گل با ارسال توبین هیث از روی نقطه کرنز و با ضربه سر ترنر به ثمر می رسد.

در دقیقه ۶۹ امی ترنر از داور مسابقه کارت زرد دریافت می کند.

تاتنهام برای اینکه مسابقه را واگذار نکند در دقیقه ۷۴ آلانا کندی هافبک خود را بیرون آورده و کیت گراهام که در پست هجوم بازی می کند به بازی می آورد.

در دقیقه ۷۷ منچستر یونایتد دو تعویض انجام می دهد و توبین هیث و کتی زلم جای خود را به کریستی اسمیت و لوسی استانیفورث می دهند.

در دقیقه ۸۳ زننده گل میلی ترنر توسط داور کارت زرد دریافت می کند.

در دقیقه ۸۹ تاتنهام نیروی خود را بیشتر کرده و لوسی گرین را بیرون آورده و مهاجم خود لوسی کوئین را وارد مسابقه می کند.در دقیقه ۹۰ نیز بار دیگر تاتنهام دو تعویض در خط هافبک و هجوم انجام می دهد و جما داویسون را تعویض و به جای وی آنا فیلبی را وارد مسابقه می کند و اشلی نویل نیز جای خود را به لوسیا لئون می دهد.

بازی در دقیقه ۹۰+۷ با نتیجه ۱-۰ به سود منچستر یونایتد به پایان می رسد.

۰ Comments