جایگزین مسیر

منچستر یونایتد | تیم منتخب سال 2014

by | دی , ۴ , ۱۳۹۳

هیچکس نمی تواند ادعا کند که سال 2014 سال خوبی برای یونایتد بوده است ، چه هوادارانی که به ورزشگاه می رفتند چه آن هایی که در منزل بازی های یونایتد را می دیدند ، به تماشای برد های پی در پی عادت داشتند ولی تقویم در سال 2014 به نحو دیگری ورق خورده است گر چه خوشبختانه در نیمه دوم این سال تا حدی سرنوشت به نفع آن ها بوده  ونخال آمده و  تیم خوبی را ساخته ، برعکس اتفاقی که در طول سال بر منچستر گذشت روزهای پایانی روزهای خوبی بوده اند و منچستر یونایتد بردهای زیادی را در اواخر سال کسب کرده است ، در اینجا سعی به انتخاب 11 بازیکنی داشته ایم  که در سال 2014 بهترین عملکرد را داشته اند :

 

توضیح : آنچه که می خوانید یک متن ترجمه شده از سایت soccersweep  می باشد و نویسنده هیچ دخل و تصرفی در انتخاب بازیکنان نداشته است.

 

ترکیب : 442

 

دیوید دخیا :

اسپایدر من یونایتد ، دربازبانی با دستان چسبناک ، کسی که روز به روز بهتر شده است و هر سال پیشرفت او را می توان حس کرد او نمایش های بسیار خوبی را داشته است بدون شک او  همه انتظارات  هواداران خود را برآورده کرده است .

 

پاتریک اورا :

اگرچه لوک شاو نمایش های بسیار خوبی را داشته است و خیلی خوب خود را به شرایط باشگاه وفق داده اما او اغلب زمان حضورش در منچستر یونایتد را مصدوم بوده است . اشلی یانگ هم نمایش های خوبی در تیم ونخال داشته است اما بدون شک ، بهترین بازی ها در دفاع چپ یونایتد متعلق به پاتریک اورا می باشد . کسی که بیش از هر بازیکنی در سال 2014 به عنوان دفاع چپ یونایتد بازی کرد ، بدون شک طرفداران یونایتد هیچ گاه گل زیبای او به بایرن مونیخ  را فراموش نخواهند کرد .

 

مارکوس روخو :

بزرگ ترین نقطه ضعف یونایتد در سال 2014 بدون شک قلب خط دفاعی آن ها بوده است . فردیناند و ویدیچ در سال آخر خود با مصدومیت های متعددی دست و پنجه نرم کردند . هرکدام از جوانان یونایتد هم مقطعی در این پست بازی کردند ، اما بدون شک روخو بهتر از بقیه بوده است . کسی که بعد از شروع نسبتا متوسط خود در یونایتد ، بازی به بازی پیشرفت کرده است و قدرت پاس دهی و جایگری خود را به خوبی بهبود بخشیده است . هم زمان با پیشرفت او وضعیت خط دفاعی یونایتد هم بهتر شده است .

 

مایکل کریک :

اگرچه فیل جونز بازی های خوبی از خود نشان داده است اما او بیش تر سال را به مصدومیت گذرانده است و احتمالا بهترین بازیکن در خط دفاعی یونایتد مایکل کریک بوده است کسی که شاید در این پست نتواند از توانایی پاس های خوب خود استفاده کند اما بسیار مستحکم بوده است .

 

والنسیا :

رافائل هم مثل شاو بازی های خوبی را انجام داده است اما باز هم دقیقا همانند او مدت زیادی را به مصدومیت گذرانده است . والنسیا هرگاه در پست دفاع راست ظاهر شده است ، بازی های بسیار خوبی را از خود نشان داده است چه در این پست و چه یه عنوان بال راست ، او بسیار پر تلاش بوده است .

 

دالی بلیند :

شاید حضور او در این لیست غیر منتظره باشد ولی  در نبود کریک بخوبی جایش را پر کرده بود . او همانند کریک به ندرت توپ را از دست می داد و پاس های بسیار خوبی را به سایر بازیکنان می داد . با بازی های خوب خود در قبل از مصدومیتش به دل خیلی از طرفداران یونایتد نشسته بود.

 

آنخل دیماریا :

شروعی فوق العاده داشت و خیلی زود دل هواداران یونایتد را بدست آورد . اما مصدومیت های اخیر او را  از ترکیب دور کرده است . بدون شک ما هنوز شاهد بهترین نمایش هایش نبوده ایم اما چیزی که مشخص است او در پست خود بهترین بازیکن یونایتد در سال 2014 بوده است .

 

عدنان یانوزای :

اگر بخواهیم منصافانه به قضیه نگاه کنیم او در تیم ونخال فصل آنچنان موفقی را سپری نکرده است اما نباید فراموش کنیم که در سال گذشته و در میان عملکرد بد مابقی بازیکنان او عملکرد خوبی را از خود نشان دادو  شایسته این است که از او به عنوان یکی از بهترین های یونایتد در این فصل نام برد

 

خوان مانا :

کماکان او دارد خود را به همه تحمیل می کند ، چه به سرمربی چه به ما هواداران که باید او جزئی از یازده مرد ابتدایی بازی باشد . عملکر او  بخوبی این نکته را نشان می دهد که او یکی از بهترین های یونایتد بوده است 11 گل در 29 بازی از ژانویه گذشته تا این ژانویه .

 

 

وین رونی :

در یک کلمه ، بهترین بازیکن سال . مدافع ، تکل زن ، پاسور ، گل ساز ، گلزن …   کیفیت او در تمامی موارد با  کیفی بهترین بازیکن در پست خود برابر بوده است . بدون شک  برای یونایتد ستون محکمی بوده است چیزی که ونخال خیلی زود به آن رسید و رونی را کاپیتان تیم خود کرد . بدون شک او برای باشگاه یک کارکتر خاص و مهم می باشد .

 

روبین فن پرسی :

بدون شک اغلب طرفداران علاقه خاصی به فالکائو دارند ،اما اگر منصفانه به کل سال 2014 نگاه کنیم  او به نسبت فالکائو بازی های بیش تری انجام داده است و نقش بیش تری در تیم داشته است اگرچه نام فالکائو در این لیست خالی است اما نقطه امیدوار کننده او حضور او در سال 2015 به همراه فن پرسی و سایر بازیکنان است.

 

UNITED-BEST-2014

نظر شما در باره این ترکیب چیست ؟ یه نظر شما بهترین های یونایتد در سال 2014 چه کسانی بوده اند ؟

*پست اصلاح شد / توضیحات مربوط به انتخاب خوان ماتا به پست اضاف شد!

۰ Comments