جایگزین مسیر

جانی ایونز: ما آماده ایم

by | مرداد , ۱۹ , ۱۳۹۲

جانی ایونز می گوید که بازیکنان مشتاق بازی فردا مقابل ویگان هستند، و از آن بیشتر به شروع لیگ فکر می کنند.

یونایتد به عنوان قهرمان لیگ و ویگان به عنوان قهرمان جام حذفی فردا در ومبلی در جام خیریه به مصاف هم می روند و مویز قصد دارد اولین قهرمانی اش با یونایتد را کسب کند. ایونز دوران جدید یونایتد تحت هدایت مویز را مورد ستایش قرار می دهد و می گوید بعد از چند بازی دوستانه، بازیکنان بی صبرانه منتظر شروع رقابت ها هستند.

“شخصا نمی توانم برای شروع لیگ صبر کنم و این حس در بین همه بازیکنان وجود دارد. ماپیش فصل را پشت سر گذاشته ایم و یکشنبه آغاز کار ما خواهد بود. ما منتظر این بازی هستیم. این یک بازی ویژه است که یا برنده می شوید و جام می گیرید و یا بازنده می شوید و هیچ چیزی نمی گیرید. همین موضوع است که این بازی را خاص کرده است. مخصوصا اینکه این بازی در ومبلی انجام می شود. زمین آنجا همیشه خوب است و امیدوارم دو تیم بهترین بازیشان را انجام دهند.”

وقتی از جانی در مورد دیوید مویز  و کادر فنی اش پرسیده شد، او پاسخ داد: “آنها از وقتی آمده اند عالی بوده اند. یک انتقال آرام صورت گرفته است. چیز زیادی تغییر نکرده است. آنها فقط تاثیرشان را روی نحوه تمرین تیم گذاشته اند. این تغییر آرام بوده است. رایان گیگز هم هر وقت لازم باشد توصیه های ارزشمندی را در اختیار ما قرار می دهد.”

“ما بازیهای سختی را در پیش فصل انجام دادیم و تلاش و تمرین زیادی برای افزایش آمادگیمان کردیم. دو بازی خوب را در ژاپن برگزار کردیم که در آمادگیمان نقش زیادی داشت. هدف از چنین بازیهایی افزایش هوشیاری و آمادگی است و امیدوارم در طول فصل جدید به ما کمک کند.”

۰ Comments