جایگزین مسیر

جسی لینگارد: در پایان دبی، شهر منچستر باید قرمز باشد

by | آذر , ۱۷ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتددربی و مسابقه بزرگ بین دو تیم اول و دوم لیگ انگلستان نزدیک است و مصاحبه‌های داغی توسط بازیکنان با رسانه‌ها صورت گرفته. روزنامه United Review در مصاحبه‌ای اختصاصی با جسی لینگارد ستاره جدید خوزه مورینیو در بازی واتفورد و آرسنال، اظهارات مهمی در خصوص بازی دربی داشته. بازی که برای تیم او حکم مهمی در ادامه فصل و روند قهرمانی در لیگ را دارا میباشد. جسی لینگارد در مصاحبه خود با تاکئید بر برگذاری بازی در اولدترافورد خانه شیطان سرخ در خصوص دربی پیش‌رو به روزنامه یونایتد ریوویو اینگونه گفته است:

ما شاهد دو تیم بزرگ هستیم که رو در روی یکدیگر قرار گرفته‌اند و شما به خوبی میدانید که ارزش این بازی تا چه اندازه میباشد. این بازی شبیه به یک مبارزه و جنگ است و ممکن است زیبا باشد ولی مهم‌تر از آن این است که ما برنده و بالاتر از دیگر حریف همشهری خود از آن خارج شویم و این بازی اتفاق خوبی برای شهر منچستر نیز میباشد ولی تیم ما مطمئن خواهد شد تا در آخر روز، شهر منچستر تمام قرمز خواهد بود. اگرچه سیتی نیز همانند ما بازیکنان بزرگی دارد، هنگامی که کوین دیبروینه به توپ میرسد با پاس‌های کشنده خود سعی میکند تا بازیکنان و هم تیمی های خود را در برابر دروازبان قرار دهد و در طرفی نیز رحیم استرلینگ حضور دارد که توانایی بالایی در گلزنی دارد. بازی پیش رو از آن دست اتفاقاتی است که ما باید در طول ۹۰ دقیقه‌ی بازی با تمرکز در زمین حضور داشته باشیم و همانطور که در بازی مقابل آرسنال شروعی طوفانی و مثبت داشتیم، این روند را ادامه دهیم.

همچنین در ادامه لینگارد عنوان کرده است که با توانایی استرلیگ آشنا است و رابطه دوستانه و خوبی نیز با او دارد ولی در بازی دربی و شاید بزرگترین بازی فصل جاری، دوستی با او نخواهد داشت و تنها دوستان او، هم تیمی‌هایش در زمین هستند.

۰ Comments