جایگزین مسیر

جلوگیری منچستریونایتد از انتقال قرضی رومرو به اورتون

by | مهر , ۲۱ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – طبق گزارشات The Athletic، اورتون در ددلاین نقل و انتقالات به دنبال انتقال قرضی سرخیو رومرو بوده است ولی پیشنهاد آن ها توسط منچستریونایتد رد شده است.

تافی‌ها در روز پایانی نقل و انتقالاتی دنبال قرض گرفتن این گلر ملی پوش آرژانتینی بودند و حاضر بودند ۱۰۰ هزار پوند دستمز وی را پرداخت کنند و بابت این انتقال قرضی ۲ میلیون پوند به شیاطین سرخ بدهند ولی سران منچستریونایتد خواستار ۸ میلیون پوند برای فروش کامل او بودند و پیشنهاد تیم آبی پوش مرسی ساید را رد کردند.

شایعاتی منبی بر این وجود دارد که یونایتدی‌ها با رد این پیشنهاد نیز می‌خواستند از تقویت یکی از حریفان لیگ برتری خود جلوگیری کنند و  این اتفاق سرخیو رومرو را ناراحت و عصبانی کرده است.

رومرو در سال ۲۰۱۵ توسط لوییس فنخال خریداری شد و همیشه عملکرد بسیار خوبی داشته و بدون هیچ حاشیه‌ای در خدمت تیم بوده است. با این حال منچستریونایتد چندان با او رفتار مناسبی نداشت. او در تمام مسابقات حذفی فصل گذشته از جمله جام حذفی، جام اتحادیه و لیگ اروپا فیکس بود ولی در بازی‌های نیمه‌هایی این ۳ تورنمنت و اوله گونار سولسشائر به او اعتماد نکرد و داوید دخیا جانشین او شد . در هر ۳ تورنمنت منچستریونایتد نتوانست به فینال برسد و در همان مرحله نیمه‌نهایی حذف شد. او همچنین در لیست لیگ قهرمانان این فصل باشگاه حضور ندارد.

در این فصل با حضور داوید دخیا و بازگشت دین هندرسون از شفیلدیونایتد، سرخیو رومرو گزینه سوم دروازه‌بانی اوله گونار سولسشائر می‌باشد و کاملا قابل درک است که به دنبال جدایی از باشگاه باشد.

پیکفورد گلر انگلیسی اورتون فصل گذشته اشتباهات زیادی داشت و به همین دلیل در تابستانی که گذشت اورتون به دنبال پیدا کردن رقیب و جانشینی برای او بود. با این حال پیشنهاد قرضی آنها برای سرخیو رومرو رد شد و آنها رابین اولسن دروازه بان تیم آ اِس رم را به خدمت گرفتند.

پنجره نقل و انتقالاتی داخلی انگلستان تا ۱۶ اکتبر باز است و همچنان ممکن است تیم‌هایی به انتقال رومرو علاقه مند باشند. با این حال طبق گزارشات The Athletic چندین تیم از لیگ فوتبال آمریکا MLS علاقه مند به این گلر ملی پوش می‌باشند و تا ۲۹ اکتبر که پنجره نقل و انتقالاتی این لیگ باز است فرصت دارند برای به خدمت گرفتن او اقدام کنند.

۰ Comments