جایگزین مسیر

جنگ جنوب و شمال از نوع تمام انگلیسی

by | آبان , ۲۹ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران:

به مناسبت رویارویی دو غول بزرگ انگلستان در روز شنبه

سه سال و سه ماه و شش روز پیش هواداران ارسنالی که در ورزشگاه الدترافورد حضور داشتند چیزی را دیدند که انقدر وحشتناک بود که احتمالا نه خودشان و نه چند نسل بعد از ان ها هم چنین چیزی را نخواهند دید.دوست دارید بدانید چه چیزی را دیدند،یک اسکوربرد ساده،اما عدد های روی ان بسیار وحشتناک بود.اسکوربورد در پایان بازی نتیجه 8 بر 2 را نشان می داد و از بد روزگار عدد 8 برای ارسنالی ها نبود برای دشمن دیرینه بود.
شاید اسکوربورد نیز از این نتیجه تعجب کرده باشد و فکر کند که خراب شده است و نیاز به تعمیر دارد مانند میلیونها ادمی که ان بازی را دیدند،ارسنال مقابل چشمان میلیونها نفر تکه تکه شد،شکست با اختلاف یک گل به خودی خود ترسناک هست حال که اختلاف شش گل است.
906564-15114599-640-360
1O0EGPKX3KC7
شنبه شب آرسنال در ورزشگاه غول اسا خود میزبان شیاطین سرخ خواهد بود.بی شک هواداران ارسنال دوست دارند ان چه که دیده اند را هواداران یونایتد هم ببینند،ان چه را که احساس کرده اند احساس کنند ولی ایا ممکن است؟
دو تیم در حالی پای به این مسابقه می گذارند که در جدول همسایه اند ارسنال در رده ششم و یونایتد در رده هفتم قراردارد.
بی شک اصل نبرد دو تیم روی نیمکت هاست جایی که پورفسور فرانسوی باید با ال وی جی هلندی بجنگد،بله لفظ جنگ برای این بازی درست است.نبردی میان پایتخت و شهرستان،نبردی میان جنوب و شمال،نبردی میان کارگر و کارخانه دار و در نهایت جنگ جنوب و شمال از نوع تمام انگلیسی.
بی شک مصدومان دو تیم یک تیم 23 نفر کامل را تشکیل می دهند.یونایتد 12 مصدوم دارد که روخو و بلیند قطعا در بازی حضور ندارد و حضور دخیا و دی ماریا و فاکائو نیز در هاله ای از ابهام است و برای لندنی ها ارتتا و اوزیل و ژیرو غایب اند و شاید ولبک هم نباشد.ولبکی که در اخرین روز نقل و انتقالات تابستان از یونایتد راهی شمال لندن شد و حال همه منتظر دیدن بازی او در مقابل تیم سابقش هستند.
در تصاویر زیر نگاهی به امار دو تیم مقابل یکدیگر خواهیم انداخت:
شش باز قبلی دو تیم مقابل هم:
2
نحوه گلزنی هر دو تیم:
1

۰ Comments