جایگزین مسیر

جواب قاطع ون پرسی به شایعه پراکنان:در یونایتد خوشحال هستم و همین جا خواهم ماند

by | اسفند , ۲۳ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – رابین ون پرسی در مصاحبه ای منحصر به فرد برای روشن کردن اوضاع ، تاکید کرد که میخواهد تا پایان قرارداد خودش که تا تابستان سال 2016 اعتبار دارد در منچستریونایتد بماند.

در این مصاحبه ی اختصاصی با  United Review، مهاجم هلندی می گوید که مجبور شده است نگرانی هایی را که توسط رسانه ها مبنی بر ماندن او در الدترافورد بوجود آمده است را بر طرف سازد.

“من به این موضوع اهمیت نمی دهم که عملکرد من به دقت مورد بررسی قرار بگیرد و مردم به خاطر بازی هایم از من انتقاد کنند.آنها می توانند همیشه در مورد بازی های من اظهار نظر کنند و بسیاری از آن دیدگاه ها و انتقاد ها واقعا ممکن است درست باشد پس این موضوع زیاد من را ناراحت نمی کند.”

“چیزی که من نیاز دارم ، بر طرف کردن این وضعیتی است که مردم به خودشان این اجازه را می دهند و  برای من فکر می کنند ، تصمیماتی می گیرند و یا جوری اوضاع را تفسیر می کنند که انگار جای من قرار دارند.”

” آخرین باری که چک کردم دیدم که سرم هنوز روی بدنم هست پس من تنها کسی هستم که می دانم دقیقا چه احساسی دارم و احساس من چیزی نیست که خودم و یا هواداران تا به حال خوانده ایم ( از مطبوعات).”

” حقیقت این است که من بسیار در این باشگاه خوشحال هستم. من یک قرارداد چهار ساله امضا کرده ام و بسیار خوشحال تر میشوم حتی اگر بتوانم بیشتر از دو سالی که از قراردادم باقی مانده است را در اینجا بمانم. این احساسی است که من دارم در حالی که چیز هایی که توسط رسانه ها مطرح می شود اینگونه نیست.”

44c4ca38aaa511e3b145120e7295bf20_8

رابین همچنین تاکید کرد که رابطه ی بسیار خوبی با هم تیمی هایش و کادر فنی تیم به خصوص دیوید مویس دارد.

“من با هم تیمی هایم و مربی و کادر فنی اش بسیار خوشحال هستم. جلساتی که در زمین تمرین داریم فوق العاده هستند و من هر روز چیز های زیادی از آنها یاد می گیرم. من به مدت 12 سال یک فوتبالیست حرفه ای بوده ام  و هیچ شکی وجود ندارد که من با دیوید مویس چیز های جدیدی یاد می گیرم و پیشرفت می کنم.”

“همانطور که گفتم ، صحبت کردن در مورد عملکردم یا صحبت کردن در مورد آن تکل من را ناراحت نمی کند ولی شورش وقتی در می آید که مردم از بین این همه موضوع شروع به پرداختن این حرف می کنند که من رابطه ی خوبی با مربی ندارم. این اصلا نمیتواند درست باشد.”

“طی چند سال گذشته من تلاش کرده ام کمی با دقت به روش هایی که مربیان کار می کنند نگاه کنم تا از آنها نکاتی را یاد بگیرم آن هم نه فقط اینجا در باشگاه بلکه در تیم ملی هم همینطور است. من با چند مربی فوق العاده کار کرده ام و واقعا به روش های آنها و تصمیماتی که می گرفتند علاقه مند شده ام.”

“من میتوانم به شما بگویم که جلسات تمرینی مویس و چیز هایی که او به تیم می گوید بسیار خوب و مفید هستند. من واقعا از کار کردن زیر نظر او لذت می برم و من کاملا متقاعد شده ام که اوضاع تغییر خواهد کرد و ما شرایط را عوض خواهیم کرد.”

” احترام دو طرفه ی واقعا خوبی بین ما وجود دارد. او واقعا می خواهد اوضاع در منچستر رو به راه باشد و من هم همین را میخواهم ، درست مثل بقیه ی بازیکنان. ما همگی  به سختی تلاش می کنیم تا این روند را به موفقیت برسانیم.”

۰ Comments