جایگزین مسیر

جونز: بازی من الگو برداری شده از بازی فرد دیگری نیست

by | اسفند , ۵ , ۱۳۹۲

مدافع جوان یونایتد نمی خواهد از بازیکن دیگری الگوبرداری کند اما می خواهد به بازیکن بزرگی در الدترافورد تبدیل شود.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فیل جونز این چنین توضیح داد که او تمایل دارد تا به خاطر خودش تمجید شود همزمان با اینکه در یونایتد پیشرفت می کند.

این بازیکن 21 ساله در ژوئن سال 2011 از بلکبرن راورز به یونایتد آمد, اما هنوز نتوانسته به طور مرتب در ترکیب اصلی قرار بگیرد.

این مسئله تا حدودی به خاطر تطبیق پذیری او می باشد, جونز می تواند هم در خط هافبک و هم در خط دفاع بازی کند.

با این حال این بازیکن تیم ملی انگلستان خودش دوست دارد که در مرکز خط دفاع بازی کند, حتی اگر او دوست نداشته باشد که از بازیکن دیگری الگوبرداری کند.

او به سایت رسمی باشگاه گفت:

من تلاش خودم را انجام می دهم تا بازی خودم را الگویی برای مدافعان مرکزی خوبی که در لیگ برتر به بازی می پردازند, کنم, جدی می گویم – بازیکن خاصی نیست که من توجه خودم را بر روی بازی او بگذارم.

من سعی می کنم بازی بازیکنان بسیاری را نگاه کنم و کیفیت بازی آنها را مطالعه کنم قبل از اینکه بهترین بخش از بازی آنها را انتخاب کنم و بر روی بازی خودم اعمال کنم. من سعی می کنم به ترکیبی از این ویژگی ها برسم – هیچ بازیکنی وجود ندارد که به طور خاص واقعا تاثیری بر روی من داشته باشد. من اغلب این پرسش را از خودم می پرسم اما من هرگز کسی را الگویی برای خودم نکردم.

این مسئله مهمی است که شما به بازی ها نگاه کنید و از بازیکنان مختلفی که باعث می شوند شما به بازیکن کامل تری تبدیل بشوید, یاد بگیرید.

جونز همچنین درباره به یاد ماندنی ترین لحظاتی که در یونایتد تاکنون تجربه کرده است, نیز صحبت کرد و از علاقه اش به گلزنی با پیراهن شیاطین سرخ صحبت کرد.

گل اولی که برای یونایتد در بازی برابر استون ویلا زدم همیشه در ذهن من خواهد ماند… خود گلزنی برای من مهم است زیرا من اغلب نمی توانم این کار را بکنم!

اما در فصل جاری من در بازی برابر نورویچ(جام اتحادیه) و شاختار دونتسک(لیگ قهرمانان) توانستم گل بزنم, به همین خاطر دوست دارم این روند را ادامه بدهم.

۰ Comments