جایگزین مسیر

جونز در نبرد با مصدومیتش پیروز شده است

by | خرداد , ۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-به گفته روی هاجسون مربی انگلستان فیل جونز مدافع میانی منچستر یونایتد با غلبه بر مصدومیتش آماده جام جهانی می باشد.

این بازیکن در جریان بازی در برابر هال سیتی با برخورد با فیگوئرا بازیکن حریف دچار مصدومیت شد و بلافاصله به بیمارستان منتقل شد اما با اسکن هایی که روی او صورت گرفت او از ناحیه دست دچار مشکل جدی نشده بود البته برای حضور در برزیل دچار تردید هایی شده بود.

فیل جونز روز چهارشنبه برای سفر به پرتغال برای حضور در اردوی آماده سازی انگلستان به همراه هم تیمی خود جان استونز به آن کشور سفر کرد که در بدترین حالت به پرتغال سفر کرده است اما هاجسون توضیح داد این بازیکن روند رو به رشدی در مصدومیتش مشاهده شده است و روز به روز بهتر می شود.

مربی انگلستان به خبرنگاران گفت:او بسیار خوب شده است که  این واقعا مرا شگفت زده کرده است او درحال بهبود است او تمرینات را آغاز کرده است اما فشار بر روی او ممکن است مصدومیش را بیشتر کند اما او به روند بهبودی بسیار نزدیک است.

جونز باید تناسم اندام خود را به هاجسون ثابت کند و آمادگی خود برای جام جهانی را بدست آورد تا در لیست نهایی هاجسون که 2 ژوئن منتشر می شود حضور داشته باشد دنی ولبک رونی و اسمالینگ در لیست هاجسون حضور دارند و نام کلورلی و کریک نیز در لیست ذخیره مشاهده می شود.

۰ Comments