جایگزین مسیر

جونز خواستار حضور کامل در تور پیش فصل

by | خرداد , ۴ , ۱۳۹۲

 فیل جونز همگام با اینکه خودش را آماده شرکت در تور پیش فصل منچستریونایتد می کند به اهمیت خوب پشت سر گذاشتن تور پیش فصل, تاکید کرد.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این بازیکن تیم ملی انگلستان از سوی روی هاجسون مربی تیم ملی برای بازی های دوستانه پیش روی تیم ملی مقابل ایرلند جنوبی(چهارشنبه) و برزیل( یکشنبه آینده, 2 ژوئن) دعوت شده است و مصمم است تا پس از تعطیلا تابستانی, هنگامی که بازخواهد گشت تا شیاطین سرخ را در تور پیش فصل همراهی کند, سخت تلاش کند.

او رقابت های فصل گذشته را با قدرت تمام کرده بود و در آخرین بازی های یونایتد تبدیل به بازیکنی ثابت شده بود که سرآلکس فرگوسن به میدان می فرستاد اما مصدومیتی که پس از پایان فصل به سراغ او آمد این فرصت را از او گرفت تا به پیشرفتش ادامه دهد.

هنگامی که مجله اینساید یونایتد از او درباره اینکه آیا او تمرکز خود را بر روی شرکت در تور یونایتد در ماه جولای در تایلند, استرالیا, ژاپن و هنگ کنگ گذاشته است, این مدافع همه کاره در پاسخ گفت: قطعا. این مسئله در آستانه شروع شدن فصل بعد برای من بسیار مهم است.

من فکر می کنم تنها یکبار توانسته ام در تور پیش فصل یونایتد شرکت کنم و آن هم برمی گردد به اولین فصل حضور من در اینجا, بنابراین مهم است که من به طور کامل در تور پیش فصل شرکت کنم. من نیاز دارم تا آماده تر و قوی تر بشوم و از لحاظ روانی خودم را برای فصل سخت دیگری آماده کنم.

.

.

صحبت هایی به میان است از اینکه جونز شاید به تیم ملی زیر 21 ساله های انگلستان دعوت شود که  قرار است در رقابت های جام ملت های اروپا در مقطع زیر21 ساله ها شرکت کند. زیرا او هنوز شرایط این را دارد که در این مسابقات بازی کند. با وجود این, این ستاره جوان پیشین باشگاه بلکبرن, در حال حاظر عضو تیم بزرگسالان انگلستان می باشد و چند سال قبل بود که در این رقابت ها توانسته بود بازی کند.

اگرچه در آن رقابت ها, جونز در کنار اسمالینگ به تنهایی در قلب خط دفاعی همه را تحت تاثیر قرار دادند,اما تیم استوارت پیرس در مرحله گروهی رقابت ها در بازی برابر جمهوری چک  با دو گلی که در دقایق پایانی خوردند موفق به صعود از گروه خود نشدند و جمهوری چک به عنوان تیم دوم گروه به مرحله بعدی راه یافت. دنی ولبک هر دو گل تیمش را به ثمر رساند از جمله گل تساوی بخشی که در برابر اسپانیا قهرمان آن دوره از رقابت ها به ثمر رساند.

جونز با اشتیاق گفت: بازی در تیم زیر21 ساله ها تجربه بی نظیری بود و من از هر دقیقه از آن لذت بردم.  رقابت های فوق العاده ای بود اما ما خیلی خوب بازی نکردیم. ما هنوز تعدادی بازکنان بزرگ داریم و امیدورام آنها امسال در رقابت ها شرکت کنند و جام را از آن خود کنند.

ویلفرد زاها تنها بازیکنی است که از یونایتد در ترکیب پیرس برای این رقابت ها که از پنجم ماه ژوئن آغاز خواهد شد,انتخاب شده است. انگلیس به همراه میزبان مسابقات, نروژ و ایتالیا در گروه اول قرار دارد.

۰ Comments