جایگزین مسیر

جونز: هواداران نقش زیادی در بازی چهارشنبه دارند

by | اسفند , ۲۷ , ۱۳۹۲

مدافع منچستریونایتد, فیل جونز معتقد است, هواداران وفادار الدترافورد, سهم بزرگی در بازی چهارشنبه شب شیاطین سرخ برابر المپیاکوس در لیگ قهرمانان دارند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این رقابت ها تنها شانس یونایتد برای کسب موفقیت در فصل ضعیف خود در رقابت های لیگ برتر خواهد بود. شاگردان دیوید مویز برای جبران نتیجه 2 بر 0 بازی رفت در یونان به میدان خواهند رفت.

جونز می گوید جو ورزشگاه در بازی فردا همه را به هیجان خواهد آورد و همه چیز به آنها بستگی دارد تا عملکرد خوبی در زمین داشته باشند.

او به سایت رسمی یوفا گفت:

هواداران در روزهای خوشی و بدی همراه ما بوده اند, بخصوص در فصل جاری و آنها تنها کسانی هستند که می توانند ما را به هیجان دربیاورند و ما را به سمت پیروزی سوق دهند.

همه چیز به ما در زمین بازی بستگی دارد, اما آنها نیز نقش بزرگی ایفا می کنند.

ذهنیت ما این است که سخت به تمرین کردن ادامه بدهیم و کارهای درست را انجام بدهیم و صادقانه باور داریم که در نهایت همه چیز تغییر خواهد کرد – ما باید صبور باشیم و به تلاش خود ادامه دهیم تا به هدف خود برسیم و از انجام این کار مهم لذت ببریم.

شیاطین سرخ هم اکنون وضعیت خوبی در رقابت های داخلی ندارند و در رتبه هفتم جدول لیگ قرار دارند.

جونز می گوید آنها نباید درباره عملکرد تیم در بازی نخست فکر کنند و تمرکز خود را بر روی تغییر شرایط در الدترافورد بگذارند.

ما به آن اندازه که دوست داریم, نتوانستیم در آن دیدار, بازی کنیم اما دلیلی وجود ندارد که همچنان به این مسئله فکر کنیم – ما باید این اتفاق کنار بیاییم و به آینده نگاه کنیم.

آینده به سود یونایتد در الدترافورد در حال تغییر می باشد و با نمایش عملکرد خوبی که هواداران و تیم را به وجد می آورد, همه چیز به ما بستگی دارد تا این کار را انجام بدهیم.

۰ Comments