جایگزین مسیر

جیدون سانچو همچنان گزینه اول باشگاه منچستر یونایتد می باشد

by | شهریور , ۱۸ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستر یونایتد-منچستر یونایتد هنوز ار خرید جیدون سانچو منصرف نشده است.

دارمش شث در تازه ترین صحبت هایش به  The Transfer Show گفته است که جیدون سانچو هنوز گزینه ی اصلی باشگاه منچستر یونایتد در نقل و انتقالات است و این باشگاه در حال مذاکره با نمایندگان وی می باشد.

با وجود اینکه مایکل زورک مدیر ورزشی باشگاه دورتمند اعلام کرده است که این ستاره ۲۰ ساله در این نقل و انتقالات فروخته نخواهد شد و این تصمیم نهایی است اما یونایتد از خرید سانچو که ۱۰۸ میلیون پوند قیمت گذاری شده است نا امید نیست.

خبرنگار اسکای اسپورتس نیوز شث گفت:

اگر شما بخواهید در مورد ارزشی که بوروسیا دورتمند روی این بازیکن گذاشته است هیچ انتقالی صورت نخواهد گرفت.آنها حرف خود را زده اند و گفته اند که او در دورتمند باقی خواهد ماند.این حرف پایانی و نهایی می باشد.من فکر نمی کنم که یونایتد این را یک تصمیم نهایی بداند. آنها هنوز در حال مذاکره با سانچو و نمایندگان وی در روی جزئیات هزینه های شخصی وی می باشند.

پس از نهایی شدن این موضوع آنها به سراغ دورتمند خواهند رفت و امیدوار هستند با یک پیشنهاد خوب دورتمند را راضی به فروش وی کنند.

تا آنجا که در منچستر یونایتد می بینیم او همچنان گزینه اول باشگاه می باشد , آنها می خواهند جیدون سانچو را به باشگاه منتقل کنند , من فکر نمی کنم این انتقال از بین رفته باشد.

۰ Comments