جایگزین مسیر

جیمی ردنپ نیز از تصمیم سولسشائر در مورد نیمکت نشینی پوگبا حمایت می‌کند

by | آبان , ۹ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – در حالی که چند روز پیش جیمی کرگر اسطوره باشگاه لیورپول تصمیم سولسشائر مبنی بر فیکس بازی ندادن به پوگبا را تحسین کرد، جیمی نیز ردنپ از این تصمیم سرمربی نروژی حمایت می‌کند.

منچستریونایتد در این هفته لیگ برتر به مصاف آرسنال خواهد رفت و گمانه‌زنی ها زیادی در مورد وضعیت پل پوگبا در این بازی وجود دارد.

هافبک فرانسوی شیاطین سرخ در این فصل فقط در ۴ بازی از ابتدا به میدان رفته است و نتوانسته فرمی که اواخر فصل گذشته در کنار برونو فرناندز داشت را از خود نشان دهد. عملکرد وی باعث شده است افرادی از جمله روی کین از وی انتقاد کنند و جیمی کرگر نیز تصمیم نیمکت نشین شدن پل پوگبا توسط سولسشائر را تحسین کرد.

جیمی ردنپ نیز در پادکستی از شبکه Sky Sport به صحبت در این مورد پرداخت:

باید اقرار کنم که همیشه حامی و مدافع پل پوگبا بوده‌ام. سبک بازی او را دوست دارم. تمام ویژگی‌ها لازم برای تبدیل شدن به بازیکنی که همه ما از او تعریف و تمجید کنیم را دارد، ولی به نظر می‌رسد اوله گونار سولسشائر در گرفتن بهترین بازی ممکن از او به مشکل خورده است.

او فرمی که باید را از خود نشان ‌نمی‌دهد. او در پستی بازی می‌کند که من نیز بازی کردم و همیشه به این مسئله فکر می‌کنم که جلوی چه بازیکنانی دوست دارم بازی کنم.

پیش از هر چیزی به پوگبا نگاه می‌کنم و با خود می‌گویم دوست ندارم در مقابل او بازی کنم. او قدِ بلند و مهارت بالایی دارد. بازیکن قدرتمند و تنومندی است و هر وقت که بخواهد تکل زنی می‌کند.

ولی او به اندازه کافی مهارت‌ها خود را در زمین نشان نمی‌دهد. آیا او به اندازه کافی برای منچستریونایتد موثر واقع می‌شود؟ مطمئنم تمام هافبک‌ها بزرگ مانند روی کین و پل اسکولز از این مسئله ناراحت می‌شوند که پوگبا باوجود توانایی‌هایش نمی‌تواند از آنها در بازی به خوبی استفاده کند.

به همین دلیل است که اوله گونار سولسشائر به این نتیجه رسید که نمی‌تواند او را در ترکیب اصلی استفاده کند. مسئله این نیست که آیا او و فرناندز می‌توانند در کنار هم بازی کنند یا خیر، چون آنها می‌توانند این کار را کنند ولی پوگبا باید بیشتر تلاش کند.

او باید جای خود را در کنار فرناندز تثبیت کند. وقتی در آن اوایل کنار هم بازی کردند، همه ما فکر کردیم که ترکیب طلایی خط هافبک منچستریونایتد پیدا شده است و آنها کنار هم بهترین خط هافبک را تشکیل می‌دهند ولی اخیرا این‌گونه نبوده است.

۰ Comments