جایگزین مسیر

حادثه ی پرتاب سکه به لینگارد در ورزشگاه امارات بررسی خواهد شد

by | بهمن , ۱۰ , ۱۳۹۷

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – فدراسیون فوتبال انگلیس حادثه ی پرتاب سکه به طرف جسی لینگارد درورزشگاه امارات در جریان بازی تیم های فوتبال منچستریونایتد و آرسنال در چارچوب مسابقات جام حذفی این کشور را بررسی خواهد کرد.

این حادثه زمانی رخ داد که در دقایق پایانی بازی مارکوس رشفورد با کولاسیناچ، مدافع تیم آرسنال، درگیری پیدا کرد و جسی لینگارد به همراه اشلی یانگ با سایر بازیکنان آرسنال درگیر شدند.

اشلی یانگ در انتهای بازی با ارسال تصویر بالا در توییتر که سکه‌ی پرتاب شده به طرف لینگارد را در دست دارد و نوشتن کپشن ” شیر ما می‌بریم، خط شما می‌بازید” به طرفداران آرسنال طعنه زد.

این حادثه در صورتی اتفاق میافتد که در ماه دسامبر نیز یکی از هواداران آرسنال یک بطری آب به طرف دله علی بازیکن تیم فوتبال تاتنهام پرتاب کرده بود.

از آنجا که این اتفاقات تنها مربوط به بی نظمی یک فرد می شود و شامل گروهی از هواداران نمی‌شود به نظر نمیرسد که باشگاه آرسنال با جریمه ی خاصی مواجه شود و ورود اتحادیه ی فوتبال به این قضیه برای این است که مطمئن شود فرد خاطی شناسایی و با آن برخورد خواهد شد.

در صورتی که باشگاه آرسنال در شناسایی و جریمه ی فرد خاطی کوتاهی کند ممکن است با جریمه ای از طرف اتحادیه‌ی فوتبال انگلیس مواجه شود.

۰ Comments