جایگزین مسیر

حریف دور بعد منچستریونایتد در جام اتحادیه: برایتون

by | مهر , ۳ , ۱۳۹۹

کانون هواداران منچستریونایتد – شیاطین سرخ در مرحله بعد جام اتحادیه حریف برایتون خواهند بود.

پسران گراهام پاتر چهارشنبه شب با گل‌های علیرضا جهانبخش و الکس مک آلیستر توانستند پرستون نورث اِند را شکست داده و در مرحله بعد حریف منچستریونایتد شوند.

این در حالی است که این ۲ تیم در هفته بعدی لیگ برتر نیز در ورزشگاه آمکس به مصاف هم خواهند رفت و در بازه زمانی کوتاه شاهد ۲ بازی از این ۲ تیم در مقابل هم خواهیم بود. بازی این ۲ تیم در لیگ برتر شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

تاریخ دقیق بازی دو تیم در جام اتحادیه بزودی اعلام خواهد شد.

در فصل گذشته لیگ برتر منچستریونایتد ۳-۱ برایتون را در الدترافورد شکست و در بازی برگشت در ورزشگاه آمکس نیز موفق شد آن‌ها را ۳-۰ شکست دهد که اولین پیروزی شیاطین سرخ در لیگ برتر پس از دوران تعطیلی مسابقات به علت کرونا بود.

این سومین بازی است که برایتون و منچستریونایتد در جام اتحادیه به مصاف یکدیگر خواهند رفت. ۲ بار اول در سال ۱۹۹۲ بود که در مجموع بازی رفت و برگشت شیاطین سرخ بودند که ۲-۱ به پیروزی رسیدند. بازی رفت در زمین برایتون ۱-۱ شده بود و یونایتد در بازی برگشت ۱ بر ۰ به پیروزی رسید.

از آخرین قهرمانی منچستریونایتد در این مسابقات ۳ سال میگذرد. آنها در سال ۲۰۱۷ با هدایت ژوزه مورینیو موفق شدند در بازی فینال ساوثهمپتون را ۳ بر ۲ شکست دهند. آن ها فصل گذشته نیز در مرحله نیمه نهایی مغلوب همشهری خود یعنی منچسترسیتی شدند.

۰ Comments