جایگزین مسیر

حریف یونایتد در نیمه نهایی جام اتحادیه:ساندرلند

by | آذر , ۲۸ , ۱۳۹۲

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی رقابت های جام اتحادیه پس از اتمام دو بازی آخر مرحله یک چهارم برگزار شد و منچستریونایتد در مرحله نیمه نهایی به ساندرلند خورد.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شاگردان دیوید مویز با پیروزی 2 بر 0 برابر استوک سیتی به مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه راه یافتند.

وستهام یونایتد نیز در دیگر بازی این مرحله با نتیجه 2 بر 1 در وایت هارت لین برابر تاتنهام به پیروزی رسید تا آخرین تیمی باشد که به مرحله نیمه نهایی صعود می کند. پیش از این در دو بازی دیگر مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها روز سه شنبه منچسترسیتی و ساندرلند به ترتیب با غلبه بر لسترسیتی و چلسی به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها راه پیدا کرده بودند.

قرعه کشی مرحله نیمه نهایی پس از پایان بازی ها انجام شد و منچستریونایتد در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف ساندرلند برود. بازی رفت در خانه ساندرلند در هفته مشرف به 6 ژانویه 2014 برگزار خواهد شد و بازی برگشت نیز در الدترافورد در هفته مشرف به 20 ژانویه سال جدید میلادی برگزار می شود.

دو تیم برنده این بازی ها در فینال به مصاف هم خواهند رفت. بازی فینال در ورزشگاه ومبلی لندن در تاریخ 2 مارس روز یکشنبه برگزار خواهد شد.

.

نتیجه قرعه کشی مرحله نیمه نهایی:

ساندرلند – منچستریونایتد

منچسترسیتی – وستهام یونایتد

۰ Comments