جایگزین مسیر

حضور نمایندگان یونایتد در بازی فرانسه

by | خرداد , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

به ادعای خبرنگار بی بی سی حاضر در برزیل نمایندگانی از باشگاه منچستریونایتد در جریان بازی فرانسه وهندوراس در ورزشگاه حضور داشتند و این موضوع احتمالات در مورد خرید اهداف فرانسوی یونایتد را بالا می برد.

1.انتونیو گریزمان:

بازیکن خوش اتیه ی باشگاه سوسیه داد در این بازی بسیار خوب کار کرد و بارها با خلاقیت خود دفاع هندوراس را به زحمت انداخت.با نبود ریبری به نظر می اید گریزمان بهترین فرصت برای بازی کردن کامل را پیدا کرده و او از این فرصت به بهترین شکل در حال استفاده می باشد.

منچستریونایتد می تواند او را 25 میلیون یورو از سوسیه داد به خدمت بگیرد.

2.پل پوگبا:

محصول اکادمی یونایتد هم اکنون یکی از بهترین های خط هافبک است و منچستریونایتد و چند تیم دیگر برای جذب او حاضرند 60 میلیون یورو بپردازند.علی رغم بازی های خوب او در یوونتوس او در این بازی چندان خوب کار نکرد اما بعید است یونایتد برای بازگرداندن او اقدام نکند.

3.واران:

مدافع میانی رئال مادرید در فرانسه جایگاه محکمی دارد. او در اواخر حضورش در رئال نمایش های بسیار خوبی داشت اما بدشانسی اورد و رباط صلیبی پابیش پاره شد.او از زمان برگشتش همچنان خوب کار می کند و در اواخر فصل هم نمایش های خوبی در برنابئو داشت اما او همیشه زیر سایه ی راموس و پپه بوده است و شاید یونایتد بتواند او را جذب کند.

مانگلا در این بازی توسط دشان به کار گرفته نشد.البته صحبت هایی از علاقه ی یونایتد به متیودی نیز به گوش می رسد.

به نظر شما یونایتد کدام یکی از این بازیکنان را می تواند جذب کند؟

۰ Comments