جایگزین مسیر

حمایت رونی از خوان ماتا: او به زمان نیاز دارد

by | بهمن , ۲۵ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – وین رونی از حضور خوان ماتا ، بازیکن جدید منچستریونایتد، در الدترافورد بسیار راضی می باشد و معتقد است که کمی زمان می برد تا هواداران بهترین فرم این بازیکن 25 ساله را در ترکیب تیم مشاهده کنند.

انتقال خوان ماتا از چلسی به منچستر یونایتد با مبلغ 37 میلیون پوند توانست با ارزش ترین و همچنین مهم ترین انتقالِ نقل و انتقالات زمستانی را به خود لقب دهد.

هر چند که این بازیکن اسپانیایی هنوز موفق نشده است که برای شیاطین سرخ گلزنی کند ولی با دادن 3 پاس گل در 3 بازی ابتدایی خود با پیراهن منچستر یونایتد نشان داده است که بازیکن تاثیر گذاری برای این تیم می باشد.

و اما وین رونی که از حضور ماتا در ترکیب منچستر یونایتد خرسند است و می گوید :” این بسیار هیجان انگیز است.

“خوان به اینجا آمد و این یک بازیکن دیگر با کلاس جهانی است که به ترکیب اضافه می شود.”

” این موضوع کمی زمان می برد . همیشه برای هر بازیکنی کمی زمان لازم است تا در تیم جا بیوفتد و هماهنگ شود ولی ما واقعا امیدواریم که همه ی ما بتوانیم شروع به گل زدن بکنیم و به موفقیت تیم کمک کنیم.”

وین رونی در مورد سفر تیم به دوبی برای یک اردوی چند روزه نیز گفت :” این خوب است که در کنار یکدیگر باشیم.”

“وقتی شما در خانه هستید ، شما به تمرینات می روید و بعد دوباره به خانه بر می گردید و خانوادتان را می بینید.”

” ولی با چنین سفر هایی شما تمرین می کید و بعد از آن وقتتان را با بقیه ی بچه ها سپری می کنید. این برای ما خوب است که در کنار هم باشیم.”

“این یک محیط متفاوت برای ما خواهد بود و امیدواریم که بتوانیم چند جلسه ی تمرینی خوب را برگزار کنیم پس وقتی که برمیگردیم برای مسابقه با کریستال پالاس و آغاز لیگ قهرمانان اروپا آماده خواهیم بود.”

” ما بازی های سنگین زیادی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا داریم و ما همگی آماده ی رقابت در آن بازی ها هستیم.”

۰ Comments