جایگزین مسیر

خاطرات تام کلورلی از تورهای منچستریونایتد

by | تیر , ۱۹ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – در آستانه آغاز تور پیش فصل 2013 تیم, هافبک شیاطین سرخ تام کلورلی از خاطرات خود در تورهای گذشته تیم حرف می زند…

.

بیاد ماندنی ترین تور؟

به احتمال زیاد اولین توری که من با تیم در آمریکا (2010) بودم. من در مقابل ستارگان لیگ آمریکا گل زدم و آن لحظه, لحظه فوق العاده ای برای من بود.

.

شهر مورد علاقه ای که از آن دیدن کردی؟

شیکاگو

.

بازی مورد علاقه ات در تور پیش فصل؟

بازی با ستارگان لیگ آمریکا

.

بیادماندنی ترین استقبال هواداران؟

ما چند جلسه تمرینی در فضای باز داشتیم جایی که جو سرزنده ای حاکم بود همانند یک بازی واقعی در میدان! آنها غیرقابل باور بودند. به احتمال زیاد بهترین استقبال در یکی از آن بازی هایی بود که ما در نیجریه بازی کردیم. هواداران, آنجا واقعا بی نظیر بودند.

.

بهترین بازدید در تور؟

گاهی اوقات شما یک روز عصر بیرون می روید و به گردش می پردازید و ما نیز یک روز در نیویورک برای خرید بیرون آمدیم و من برای پیاده روی در محله های شیکاگو رفتم.  من بودم, ولبک, جان اوشی و وز براون سوار درشکه شدیم و به گشت و گذار در شیکاگو پرداختیم که گردش خوبی بود.

.

سخت ترین بخش بودن در تور پیش فصل؟

شما از خانه دور هستید برای مدت بسیار طولانی. اگرچه من هیچ موقع احساس غربت یا چیزی شبیه به این نداشتم. سخت ترین چیز شاید برخی از جلسه های تمرینی است که ما دو بار در روز انجام می دهیم. از لحاظ فیزیکی واقعا تمرین های سختی هستند.

.

اگر قرار باشد یک هم اتاقی انتخاب کنی, آن فرد چه کسی است؟

من به احتمال زیاد من باید یا ولبز را نام ببرم یا یانگی. هر دو آنها بچه های خوبی هستند و ما مشترکات زیادی با هم داریم – آنها سلیقه خوبی در انتخاب موسیقی و برنامه تلویزیونی دارند, بنابراین من آنها را نام می برم.

.

و در آخر کدام بازیکن هست که نمی خواهی با او هم اتاقی شوی؟

او بچه فوق العاده خوبی است اما به خاطر سلیقه او در تنها موسیقی, من باید دیوید دخیا را نام ببرم. من بعضی موسیقی هایی را که او گوش می دهد را نمی توانم ده دقیقه گوش دهم چه برسد به اینکه ده روز به آنها گوش دهم, اصلا نمی خواهم به این موضوع فکر کنم!

.

ویدیو سایت باشگاه درباره این مصاحبه

دانلود

۰ Comments