جایگزین مسیر

خبر خوب برای مشتریان سسنیون

by | دی , ۹ , ۱۳۹۶

پایگاه هواداران منچستریونایتد – غول های فوتبال اسپانیا و انگلیس به دنبال به خدمت گیری این مدافع کناری با استعداد هستند و حالا سرمربی تیم فولام اسلاویسا یوکانوویچ اعلام کرده باشگاه نمیتواند مانع از انتقال رایان سسنیون به تیم های بزرگ شود.

 

تیم های رئال مادرید و منچستریونایتد به دنبال عقد قرارداد با سسنیون میباشند.او تا به حال پنج بار در رقابت های چمپیونشیپ برای فولام گلزنی کرده( از جمله هت تریک مقابل تیم شفیلدیونایتد) و خود را به عنوان یکی از با استعدادترین بازیکنان این رقابت ها مطرح نموده است.

لیورپول و تاتنهام نیز به این بازیکن ۱۷ ساله لینک شده اند.

او اخیرا اولین قرارداد حرفه ای خود را با باشگاه فولام به امضا رسانده،بنابراین میتواند با هر باشگاه بزرگی که مایل بود قرارداد حرفه ای امضا کند.

از نظر یوکانوویچ باشگاه فولام که در رده سیزدهم جدول رقابت های چنپیونشیپ قرار دارد از قدرت کافی برای مقاومت در برابر جدایی این بازیکن ۳۰ میلیون پوندی که در رقابت های جام جهانی زیر ۱۷ ساله های جهان در ترکیب تیم ملی انگلیس درخشید،برخوردار نیست:

این(لینک شدن به باشگاه های بزرگ)برای خود او و همچین برای باشگاه،خوب است.اگر به نظر شما این برای من هم خوب است باید بگویم از این قضیه راضی هستم زیرا باشگاه های بزرگ بازیکنان ما را رصد میکنند و این اتفاق خوبی است. آرزوی من این است که او در کنار ما بماند اما این قضیه در کنترل من نیست.من فکر میکنم او بازیکن بسیار باهوشیست.در ۱۷ سالگی سسنیون ۵۰ بازی برای ما انجام داده و این فوق العاده است.در تابستان گذشته تیم های بسیاری به جذب او علاقه نشان دادند اما او تصمیم گرفت کنار ما بماند.تصمیمی که از نظر من عالی بود.

آینده ی این پسر بسیار روشن است.من نمیدانم چه زمانی اخبار پیرامون او رنگ واقعیت به خود میگیرند اما در مقطع کنونی رایان بسیار عالی بازی میکند و به نظر ما(مربیان باشگاه) او در آینده تبدیل به بازیکن بسیار مهمی برا کشور خواهد شد.

۰ Comments