جایگزین مسیر

خروج راکیتیچ از سویا تقریبا قطعی است

by | خرداد , ۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

دیلی استار انگلیس امروز با ارائه ی مقاله ای اعلام کرد که داور شوکر هموطن راکیتچ مدعی شده است می داند تیم اینده او چه تیمی است اما فعلا حرفی نخواهد زد.حال باید دید ایا او راهی یونایتد می شود و یا مورینیو او را جذب کرده است.اگر چه نباید از رئال مادرید هم غافل شویم.

در این مقاله گفته شد رقابت اصلی بین چلسی و یونایتد است چرا که مورینیو به خوبی از توانایی های او اگاه است و از طرفی لوئیز ون خال هم با توجه به توصیه ی فرگوسن که بازی فینال لیگ اروپا را از نزدیک تماشا کرد برای او اقدام کرده است.

او در فینال اروپا توانست بسیار خوب کار کند و سویا را در رسیدن به این قهرمانی یاری کند.

اما مهم ترین بخش مقاله ادعای جالب نویسنده دیلی استار بود که اعلام کرد باشگاه سویا می خواست با فروش او 40 میلیون یورو بدست بیاورد اما به علت اینکه خود راکیتیچ درخواست خروج داده است راهی ندارد تا او را سریع تر بفروشد و بعید است بتواند بیشتر از 27 میلیون یورو از فروش او سود کند.

شش ماه پیش بود که راکیتیچ قرارداد جدیدی با سویا تا 2017 امضا کرد اما به نظر می اید او دوست دارد در باشگاه بزرگی کار کند و انتقالش نیز رخ داده است.حال باید منتظر ماند دید که ایا او سر از اولترافورد در میاورد و یا راهی تیم های دیگر می شود.

البته خریدن راکیتیچ توسط رئال شاید خروج دی ماریا دیگر هدف یونایتد را نیز حتمی کند.

 

 

۰ Comments