جایگزین مسیر

خروج یک جوان با استعداد دیگر از یونایتد

by | تیر , ۱۲ , ۱۳۹۲

متس مولر داهلی با قراردادی 2.5 ساله به تیم اوله گونار سولسشر، یعنی مولدۀ نروژ پیوست.

.

.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد در ایران – گزارشات خروج داهلی همین دیروز بود که پدیدار شده بود و کمتر از 24 ساعت این انتقال قطعی شد.

طبق گفتۀ VG.no، یونایتد مایل به فروش داهلی نبود و خود بازیکن بود که به دنبال بازی بیشتر، باشگاه را مجبور به این انتقال کرده است.

این جوان 18 ساله که سال 2011 بهترین بازیکن جوان سال شد و جایزۀ جیمی مرفی آکادمی را از آن خود کرد، یکی از آینده دار ترین استعدادهای تیمهای پایۀ ما محسوب می شد. این بازیکن با تکنیک ذاتی، همواره یک سر و گردن بالاتر از دیگر اعضای تیم زیر 18 سال بوده است.

کاملا انتظار می رفت که سال بعد او از تیم زیر 18 سال به تیم زیر 21 سال وارن جویس راه پیدا کند ولی گویا بازی در ترکیب ثابت یک تیم اولویت او بوده و به آخرین بازیکن از صف طویل جوانانی تبدیل شد که یونایتد را ترک کردند.

خروج او به دنبال خروج بازیکنانی چون پل پوگبا و رول موریسون انجام شد، جوانانی با استعداد که به دلایل مختلف نتوانسته بودند به تیم اصلی راه پیدا کنند.

تنها نکات مثبت در این فروش میتونه امید به قراردادن یک بند باز خرید در قراردادش باشه و اینکه او تحت نظر یک مربی خوب با نام اوله گونار سولسشر کار میکنه.

ولی به هر حال یونایتد در بحبوحۀ از دست دادن جوانان با استعداد خود قرار دارد و این آخرین مورد، گیج کننده ترینشان محسوب می شود.

ترجمه از شهاب غفاریان

۰ Comments