جایگزین مسیر

خوان ماتا , ” بدون پست ” در منچستر یونایتد

by | بهمن , ۲۵ , ۱۳۹۲

گوردون هیل ستاره سابق منچستر یونایتد گفت : شیاطین سرخ تا موقعی که از ماتا به عنوان وینگر استفاده کنند , نمی توانند خوان ماتای واقعی را ببینند.

پایگاه هواداران منچستر یونایتد – علیرغم انتقال 37 میلیون پوندی ماتا در ژانویه , او هنوز نتوانسته است در الدترافورد بدرخشد و بار دیگر در جریان تساوی 0-0 مقابل آرسنال نتوانست بازی موثری از خود نشان دهد.

این بازیکن اسپانیایی یکی از سه مهره تهاجمی مرگبار یونایتد روی کاغذ بود و به همراه وین رونی و فن پرسی قدرت تهاجمی رشک برانگیزی را برای یونایتد به ارمغان می آورند.

با این حال هیل معتقد است که هواداران سلطان پریمیر لیگ نمی توانند عملکرد بهتر ماتا رو ببینند و او از حداکثر ظرفیت خود نمی تواند استفاده کند تا موقعی که مویس او را به پست های مرکزی تر منتقل کند.

ستاره ی سابق یونایتد گفت : ” من نمی توانم درک کنم که چرا ماتا باید در پست وینگر چپ بازی کند.

“این پسر در تمام نقاط زمین یک بازیساز است. در این بازی او گم شد و در حال پرسه زدن در زمین بود. او توسط بازیکنان دیگر یارگیری و گرفتار آنها نشده بود.

” من می ترسم که او به پستی برود که نتواند به درستی در آن بازی کند. او در حال خارج شدن از پستش است و نمی تواند در این پست کمکی به تیم بکند.

” ماتا در چلسی بازیکنی پر تحرک بود که می توانست موقعیت خلق کند. در حال حاضر او بصوت میخ مربعی در سوراخی گرد می ماند. “

هیل که بین سال های 1975 تا 1978 به مدت سه فصل برای یونایتد بازی کرد , در مورد ماتا گفت : ماتا می تواند مشکلات جدی در مورد وظایفی که مویس برای او تعیین کرده است داشته باشد.

او یک خطر بزرگ برای حریفان است. او در ارسال پاس های ریز و عمقی فوق العاده است. به نظر می رسد او در پست نامناسبی قرار دارد. من فکر می کنم او در شناخت این پستش دچار مشکل است.

 

۰ Comments