جایگزین مسیر

خوان ماتا در کنار رهبران جهان در اجلاس داووس

by | بهمن , ۳ , ۱۳۹۶

خوان ماتا در کنار رهبران جهان در اجلاس داووس

پایگاه هواداران منچستریونایتد –بعد از ایجاد کمپین خوان ماتا به نام هدف مشترک که هدف آن اختصاص یک درصد از درآمد اعضای حاضر در این کمپین به کارهای انسان دوستانه بود. حالا بنظر می‌رسد این کمپین چنان تاثیر شگرفی داشته که از خوان ماتا بعنوان سخنران در اجلاس سرانه داووس که رهبران جهان در آن گرد هم می آیند تا درباره بهبود اوضاع اقتصادی و سیاسی جهان گفتگو کنند دعوت شده است و خوان ماتا می‌تواند در کنار بزرگانی همچون سر التون جان و نارندا مودی در این اجلاس سخنرانی کند و صدای کمپین خود را به گوش تعداد بیشتری برساند و فوتبالیست‌های بیشتری در این کمپین عضو شوند. از فوتبالیست ها سرشناس عضو این کمپین می‌توان به متس هوملز، جورجیو کیلینی، الکس مورگان، سرجی گنابری و کسپر اشمایکل اشاره کرد همچنین مربیان مطرحی همچون ناگلزمن نیز به این کمپین خیریه پیوسته‌اند. کمپین هدف مشترک هدف خود را اینگونه بیان کرده است:

با بیش از سه میلیارد هوادار فوتبال، این ورزش بزرگترین پدیده اجتماعی در این سیاره است. هیچ ورزش دیگری از چنین جایگاه و ثروتی برخوردار نیست. یا چنین اهمیت فرهنگی که این ورزش برخوردار است فوتبال می‌تواند یک پویش اجتماعی فارق از گرایش‌ها باشد.

تصور کنید که جهان فوتبال در یک پویش اجتماعی مشترک متحد شود. تصور کنید که ما می توانیم تأثیری ایجاد کنیم و می‌توانیم در تغییر ایجاد شده زندگی کنیم. این همان چیزی است که ما در تلاش برای دستیابی به آن هستیم. و ما می‌خواهیم شما به ما بپیوندید.

 

۰ Comments