جایگزین مسیر

خوان ماتا: ماه مهمی پیش روی یونایتد قرار دارد

by | اسفند , ۱۴ , ۱۳۹۲

هر هفته خوان ماتا در بلاگ شخصی خود حرف های خود را با هواداران منچستریونایتد در میان می گذارد. در اینجا بخشی از متنی را که خوانیتو این هفته در بلاگ خود قرار داده است را برای شما آماده کرده ایم.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – من پست امروز را از خانه ام می نویسم. از آستوریاس در اسپانیا این مطلب را می نویسم, جایی که در آنجا بزرگ شدم و خانواده و دوستان اینجا زندگی می کنند.

آمدن به کشورم واقعا اتفاق لذت بخشی برای من است, کاری که من هر باری که می توانم, انجام می دهم. شاید بدترین چیز درباره زندگی در خارج از کشور این باشد که نمی توانی با کسانی باشی که عاشقانه دوستشان داری, یعنی پدربزرگ و مادربزرگم, عموها, پسر دایی هام… هر بار که من اینجا میایم از هر ثانیه بودن در کنار آنها استفاده می کنم و تلاش می کنم تا آنجا که می توانم با آنها باشم.

پس از پیروزی آخر هفته گذشته برابر کریستال پالاس, ما نتوانستیم در بازی لیگ قهرمانان پیروز شویم, شکست بدی را در یونان متحمل شدیم. علاوه بر این, به خاطر اینکه من نمی توانم در لیگ قهرمانان بازی کنم, باید بازی را از خانه تماشا می کردم و به خاطر اینکه نمی توانستم به تیم کمک کنم, ناراحت بودم! با این حال, اگرچه شکست سختی بود, اما من فکر می کنم ما می توانیم در الدترافورد با جو فوق العاده ای که دارد به لطف هوادارانمان نتیجه را جبران کنیم.

ماه هیجان انگیزی با 5 بازی در لیگ برابر حریفان مهم ما همانند لیورپول و منچسترسیتی پیش روی ما است. ما می دانیم که, ماه مهمی پیش روی ما است تا در لیگ به رتبه های بالاتر برسیم و قصد داریم تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم و تلاش خودمان را انجام دهیم تا در تک تک بازی ها پیروز بشویم.

از همه به خاطر محبتی که به من دارند و حمایتشان بسیار سپاسگذارم! من از کاری که دوست دارم انجام دهم,یعنی فوتبال بازی کردن و تلاش برای بهتر شدن و فائق آمدن بر چالش ها در هر روز که فکر می کنم زندگی یعنی همین چیزها, بسیار خوشحال و هیجان زده هستم

۰ Comments