جایگزین مسیر

خوشحالی جویس از صعود تیم زیر 21 سال به فینال لیگ برتر

by | اردیبهشت , ۱۶ , ۱۳۹۳

وارن جویس از اینکه تیم زیر 21 سال منچستریونایتد به فینال لیگ برتر زیر 21 سال برابر چلسی راه یافته, خوشحال است.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – جوانان یونایتد روز جمعه در بازی نیمه نهایی لیگ برتر زیر 21 سال با گل تماشایی آندرس پریرا توانستند بر لیورپول غلبه کنند و به فینال این لیگ راه یابند.

بار دیگر هواداران شاهد بازی تماشایی پدی مک نیر و چارنی اکانگامنه در قلب خط دفاع تیم بودند. تیم زیر 21 سال لیورپول لیگ را در رتبه ای بالاتر از یونایتد به اتمام رسانده بود اما نتوانست در این دیدار برابر شاگردان وارن جئیس به برتری برسد.

جویس درباره این دیدار گفت:

ما شایستگی کسب این پیروزی را نداشتیم. ما بالانس خوبی در تیم نداشتیم, اما بازیکنان اشتیاق و اراده بسیار قوی داشتند. از چند بازیکن خواسته شده بود که در پست غیر تخصصی خود بازی کنند, و این وظیفه خود را با اعتماد به نفس عالی انجام دادند.

گل عالی بود اما اگر عادلانه نگاه کنیم, ما باید دو یا سه گل در نیمه اول میزدیم. جیمز ویلسون دو موقعیت عالی بدست آورده بود. من فکر نمی کنم آنها تا آغاز نیمه دوم شوتی به چارچوب داشتند, اما در 15 دقیقه پایانی بازی موقعیت های زیادی داشتند و باید گل میزدند.

لیورپول تیمی است که خوب فوتبال بازی می کند و این کار را در تمام طول فصل انجام داده است. ما باید از 40 بازیکن تازه استفاده می کردیم, و این بازیکن های جوان تنها از ماه فوریه گذشته است که در کنار هم شروع به بازی کرده اند. آنها مشکلاتی برای ما بوجود آوردند اما ما از پس آن برآمدیم و من فکر می کنم ما شایسته کسب پیروزی بودیم.

ما در اواخر لیگ روند خوبی داشتیم. کیفیت در باشگاهی مانند منچستریونایتد همه چیز محسوب می شود و شما می خواهید که بازیکنان را پرورش دهید, اما نگاهی نیز به پیروزی و کسب جام این باشگاه دارد. این باشگاه به کسب جام ها عادت کرده است و به همین خاطر باید بازیکنان را پروش داد و به آنها یاد داد تا چطور به پیروزی برسند.

۰ Comments