جایگزین مسیر

داوید دخیا:فلسفه خوزه مورینیو برای منچستر یونایتد مناسب خواهد بود

by | خرداد , ۱۴ , ۱۳۹۵

داوید دخیا:فلسفه خوزه مورینیو برای منچستر یونایتد مناسب خواهد بود

پایگاه هواداران منچستریونایتدداوید دخیا دروازه بان شیاطین سرخ می گوید خوزه مورینیو یک تیم بزرگ در منچستر یونایتد خواهد ساخت.

این مربی پرتغالی یک قرارداد سه ساله با منچستر یونایتد به امضا رسانده است و این در حالی بود که مربی با تجربه هلندی یعنی لوییس ون گال پس از دو سال حضور در منچستر یونایتد از این تیم جدا شد.

مارکا سوالی از او درباره مورینیو پرسیده است و دخیا گفت:

صحبت درباره مربی می باشد که همیشه یک مربی برنده است و با فلسفه یونایتد همخوانی خواهد داشت.با ایده وی قطعا می توانیم یک تیم بزرگ بسازیم.من به او خوش آمد می گویم.

در تابستان گذشته دخیا تا آستانه انتقال به رئال مادرید پیش رفت اما باشگاه ها در موعد مقرر قرارداد را کامل نکردند و این انتقال به سرانجام نرسید.در حال حاضر این دروازه بان اسپانیایی با تیم ملی کشورش در اردوی آماده سازی برای حضور در یورو ۲۰۱۶ حضور دارد و همچنین انتظار می رود یکی از اعضای تیم منچستر یونایتد برای فصل جدید باشد.او گفت:

زمانی که شما از یونایتد صحبت می کنید به اندازه کافی در طی این چند سال به جام دست پیدا نکرده اید.نرفتن به لیگ قهرمانان ضربه بسیار بزرگی برای ما بود اما ما پس از گذشت ۱۲ سال قهرمان جام حذفی شدیم و همچنین پس از ۳ سال توانستیم یک جام به دست آوریم.ما باید این جام را با ارزش بدانیم به دلیل اینکه این جام برای هواداران بسیار مهم بوده است.این جام باید برای باشگاه آغاز برنده شدن جام های بیشتر باشد.

با وجود اینکه دخیا با منچستر یونایتد قراردادش را تا سال ۲۰۱۹ امضا کرده است اما هنوز شایعات وجود دارد که او را کمی نا امید کرده است , او گفت:

این صحبت ها وجود دارد که همه آن را می دانند.من درک کرده ام که کارها چگونه می باشند اما چیزی که من احساس می کنم این صحبت ها بی احترامی به طرف مقابل می باشد.من بیش از سه سال دیگر با یونایتد قرارداد دارم و مشتاقم در این باشگاه به قهرمانی دست پیدا کنم.

۰ Comments