جایگزین مسیر

دخیا:برای بازی امشب آماده ایم

by | فروردین , ۱۲ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-دخیا در آخرین مصاحبه خود از شرایط تیم گفت و او معتقد است تیم برای بازی در برابر بایرن آماده است ما بازی سختی در برابر آنها داریم ولی من به هم تیم هایم گفته ام که باید برای نتیجه گرفتن حمله کنیم.

این دروزاه بان اسپانیایی می گوید که یونایتد هیچ قصدی ندارد که به لاک دفاعی بپردازد و برای یک بازی خوب در برابر بایرن آماده اند و این بازی حساس می باشد زیرا آنها قهرمان اروپا می باشند و باید تلاش خود را برای نتیجه گرفتن انجام دهیم.

مردان دیوید مویس امشب و هفته آینده دو بازی حساس در برابر قهرمان اورپا بایرن خواهند داشت و ماه سختی برای یونایتد به شمار می رود دخیا امروز با یک مصاحبه اختصاصی با سایت باشگاه درباره شرایط یونایتد صحبت کرد دخیا معتقد است که یونایتد باید رو به جلو و جسور در برابر یارن بازی کند تا بتواند بهترین نتیجه را کسب کند.

او در مورد بازی امشب گفت:این هفته ها برای ما بسیار سخت بوده است زیرا در برابر لیورپول و منچستر سیتی بازی را واگذار کردیم اما با هم متحد هستیم و باید در بازی امشب این کار را انجام دهیم امشب بازی بسیار دشواری در انتظار ما می باشد و در این مرحله یک تیم حذف می شود و باید تمام سعی خود را به کار ببریم پس ما باید بهترین نمایش را در این بازی از خود نشان دهیم.

دخیا درباره بازی با المپیاکوس و برد 3-0 که منجر به صعود یونایتد شد گفت این واقعا عالی است که توانسیتم این بازی را برنده شویم اما دیدار در مرحله یک چهارم نهایی آن هم در برابر بایرن متفاوت می باشد اما با این حال اسطوره لیورپول پدی کراند عقیده دارد این بازی برای یونایتد بسیار دشوار می باشد.

داوید به یونایتد رویو گفت:در بسیار از جهای یونایتد نباید آنها را دست کم گرفت زیرا بایرن به دنبال پیروزی در این مسابقه می باشد اما یونایتد باید تمام تلاش خود را برای نتیجه گرفتن در اولدترافورد به کار بگیرد اما چرا ما نباید در اولین روز از بهار همه را سوپرایز کنیم همه ما می دانیم که همه چیز در فوتبال ممکن می باشد تیم ما در فینال 99 در بارسلونا اسپانیا همه چیز را نشان داد و تیمی که در آن سال همه را شگفت زده کرد اما این بازی با آن بازی بسیار فرق می کند این بازی بسیار دشوار می باشد ما با بایرن رقابت می کنیم امشب و چهارشنبه هفته آینده بسیار برای مهم می باشد.

۰ Comments