جایگزین مسیر

دخیا:برای چه باید از یونایتد بروم؟

by | اردیبهشت , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

با اینکه یونایتد فصل ناامید کننده ای داشته است به نظر می اید دخیا هیچ تصمیمی مبنی بر خروج از اولدترافورد ندارد.

داوید دخیا که چند روز پیش به عنوان بهترین بازیکن باشگاه در سال انتخاب شد سال 2011 با مبلغی معادل 18 میلیون پوند به یونایتد پیوست و هم اکنون در 23 سالگی یکی از بهترین گلرهای دنیا می باشد.

با توجه به اینکه او توانست به لباس اسپانیا برسد و یونایتد شرایط بدی دارد شایعاتی مبنی بر خروج او از یونایتد بود که خود دخیا تمام انها را تکذیب کرد و دلیلی برای خروج از باشگاه ندید.

دخیا در طی صحبت هایی اعلام کرد:

“برای چه باید بروم؟

من در یونایتد عالی کار کردم و این یونایتد بود که به من کمک کرد تا بتوانم بهتر شوم.

من در اینجا راحتم و امیدوارم بتوانم دوباره افتخارات زیادی را کسب کنم.من در فصل اینده تمام سعی خود را خواهم کرد تا بهتر ظاهر شوم.”

با توجه به اینکه یونایتد نتوانست سهمیه سال اینده اروپا را کسب کند دروازه بان جوانش مشتریان زیادی دارد.

چلسی و اتلتیکو به گفته گاردین به جذب او علاقه دارند.اتلتیکو که تیم سابق دخیا می باشد و دروازه بان اصلی اش کورتوایس می باشد که قرضی از چلسی امده است و چلسی با توجه به نمایش خوب او شاید او را جایگزین پیتر چک پا به سن گذاشته کند.از طرفی در صورتی که اتلتیکو بتواند کورتوایس را نگه دارد چلسی باید به دنبال جانشینی برای چک باشد و بهترین گزینه دخیا می باشد.

اما دخیا در این باره گفت:

“درست است امسال نتوانستیم خوب کار کنیم اما همه می دانند شرایط عوض می شود.

من سال اول هم که به اینجا امدم نتوانستم افتخاری کسب کنند اما در سال دوم بسیار خوب بودیم و قهرمان شدیم.یونایتد تیمی نیست که بتوان بر اساس یک فصل تصمیم گرفت و سال اینده خواهید دید دوباره قهرذمان خواهیم شد.”

دخیا اینده دروازه بانی اسپانیا می باشد و به نظر می اید برای ایستادن درون دروازه اسپانیا در یورو 2016 رقابت سختی با کاسیاس داشته باشد.

 

۰ Comments