جایگزین مسیر

دخیا:در یونایتد همیشه در حال یادگرفتن هستم

by | شهریور , ۲۱ , ۱۳۹۲

دیوید دخیا می گوید درس های زیادی از زمان انتقالش به یونایتد آموخته است و این درس ها به او کمک کرده است تا هم از لحاظ یک بازیکن و هم از لحاظ یک انسان, بزرگتر شود.

.

.

.

.

.

.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – این دروازه بان اسپانیایی فصل گذشته سال خوبی را پشت سر گذاشت و به همراه شیاطین سرخ قهرمان لیگ برتر انگلیس شد و در تیم برتر سال اتحادیه لیگ برتر نامش قرار گرفت و به همراه تیم ملی اسپانیا قهرمان رقابت های زیر 21 سال اروپا شد.

این دروازه بان 22 ساله با گذراندن دو فصل در ترکیب شیاطین سرخ, نام خودش را به عنوان دروازه بان اصلی تیم مطرح کرده است و یکی از بهترین دروازه بان های دنیا محسوب می شود.

خود این بازیکن می گوید, تنها یک نکته بخصوصی نبوده است که باعث پیشرفت این بازیکن و رسیدن به جایگاهی که هم اکنون در آن قرار دارد, شده باشد, او می گوید هر چیزی که مرتبط با زندگی در یونایتد بوده است, باعث پیشرفت او شده است و این مسئله هر روز ادامه دارد.

او به سایت باشگاه گفت: این مسئله بیشتر با یاد گرفتن همه چیز در ارتباط است تا اینکه تنها یک چیز خاص باشد. رسیدن به این جایگاه, در طی فرایندی اتفاق افتاده هست که هم اکنون نیز ادامه دارد, بخصوص هنگامی که شما از کشوری دیگر به یک باشگاه می آیید. همه چیز برای شما تجربه بی نظیری است.

“در ابتدا, همه چیز جدید است. فوتبال, فرهنگ مردم و اینکه آنها چطور زندگی می کنند… همه چیز بستگی به این دارد که یاد بگیرید چطور کارها در باشگاه پیش می رود و با هم تیمی هایتان آشنا بشوید. تمام این مسال برای من یک درس بوده است.”

“حمایتی که من از همه در باشگاه دیده ام, بی نظیر بوده است. پیش از هر چیز شما باید به خودتان باور داشته باشید و اعتماد به نفس داشته باشید, اما این مسئله زمانی که هم تیمی ها و افراد حاضر در باشگاه حمایتشان و اعتماد خود را به شما نشان می دهند, بیشتر هم می شود.”

“شما باید در یونایتد بر روی هر بازی که دارید, 100 درصد متمرکز شوید. شاید 70 یا 80 دقیقه بگذرد و نیازی نباشد شما توپی را مهار کنید اما ناگهان ممکن است نیاز باشد تا عکس العمل مهمی انجام دهید. شما باید همیشه آماده باشید. شما باید تمرکز کنید و ذهن خود را متمرکز بازی گردانید و در طول 90 دقیقه به هیچ چیز دیگری فکر نکنید.”

دخیا همچنین به ستایش از هم تیمی های خود می پردازد و از برخورد آنها صحبت می کند, برخوردی که باعث شده است او احساس کند, از همان روز اول آمدن به این باشگاه, در خانه خودش بوده است.

“رختکن فوق العاده ای داریم و اینکه به آنها ملحق شوم, عالی است. همه در ترکیب تیم به شما بسیار کمک می کنند و فرایند جا افتادن در تیم بسیار راحت پی می رود , با نگاه به این حقیقت که در رختکن تیم, جو گرم و دوستانه ای حکمفرما است. همه بازیکنان به شما خوش آمد می گویند.”

۰ Comments