جایگزین مسیر

دخیا:یونایتد به تقویت نیاز دارد

by | دی , ۱۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایراندیوید دخیا معتقد است برای بهتر شدن تیم باید تیم تقویت شود و صحبت هایی نیز با بازیکنان زده شود و دخیا از خاویر هرناندز نیز تعریف به عمل آورد.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

پس از سه شکست بد در این هفته برای شیاطین سرخ موجب شد که دخیا مصاحبه ای را انجام دهد دخیا معتقد است بازکنان باید بیشتر تمرین کنند و آماده بازی های آینده باشند و روحیه خود را از دست ندهند.

دخیا گفت آنتونیو والنسیا بسیار در پیشرفت من تاثیر گزار بوده است و او در تمرینات بسیار روحیه بالایی دارد و به بازیکنان و حتی خود من بسیار کمک کرده است.

ما اغلب بعد از آموزش کمپ را ترک کرده و به اقامت گاه خود بازمی گردیم.

ما حتی روزی که به  بازی نزدیک باشیم نیز تمرینات خوبی را با تیم انجام می دهیم و این برای من و تمام بازیکنان بسیار خوب می باشد.

دخیا درباره دوست صمیمی خود نیز به صحبت پرداخت او درباره مهاجم تیم هرناندز گفت او به خوبی تمرین می کند و روحیه بالایی را دارد و می تواند در ترکیب اصلی نیز حضور پیدا کند.

داوید گفت:ما به هم بسیار کمک می کنیم او در شرایط دشوار به خوبی تمرین می کند و من نیز در تمرین ها با او صحبت می کنم.ما همیشه باید به این بازیکن کمک کنیم زیرا او به کمک نیاز دارد به دلیل اینکه او بازیکن بسیار خوبی برای ما محسوب می شود.

او یکی از بهترین بازیکن هایی است که در طول دوران حرفه ای با او آشنا شده ام هرناندر واقعا یک بازیکن بزرگ و یک دوست خوب می باشد.

۰ Comments