جایگزین مسیر

دخیا انتظار عملکرد بهتری از شیاطین سرخ دارد

by | اسفند , ۲۶ , ۱۳۹۲

دیوید دخیا عملکرد ضعیف منچستریونایتد برابر المپیاکوس در دیداری که سه هفته پیش برگزار شد, می پذیرد اما انتظار دارد بازیکنان عملکرد بسیار بهتری در بازی چهارشنبه شب به نمایش بگذارند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – شیاطین سرخ کار سختی برای صعود به مرحله بعد لیگ قهرمانان برابر المپیاکوس دارند و باید شکست 2 بر 0 در دیدار رفت را در الدترافورد جبران کنند.

دخیا درباره عملکرد شیاطین سرخ اطمینان دارد و معتقد است یونایتد با رویکردی تهاجمی و مناسب می تواند شکست در دیدار رفت را جبران کند و شب اروپایی فوق العاده دیگری در الدترافورد رقم بزنند.

این دروازه بان جوان اسپانیایی به سایت رسمی یوفا گفت:

ما می دانیم که بازی خوبی در یونان انجام ندادیم. آنها بهتر از ما بودند و پیروز شدند.

اما اکنون دیدار برگشتی در الدترافورد وجود دارد و من فکر می کنم, با حمایت هوادارانی که کنار ما هستند, ما باید وارد زمین بشویم و از دقیقه اول حمله کنیم و برای پیروزی بجنگیم. با بازی خوب و فشار بر روی تیم حریف, ما هنوز فرصت خوبی داریم.

ما هر چیزی که در توان داریم به نمایش می گذاریم و بسیار یهتر از بازی که آنها انجام دادیم در خانه به نمایش می گذاریم. با جو ورزشگاه و تیمی که داریم, می توانیم موفق شویم و امیدواریم به دور بعد برسیم.

دیوید مویز نیز به شاگردانش گفته است که باید شکست ناامید کننده در رقابت های لیگ برابر لیورپول را فراموش کنند و به خودشان بیایند, دخیا نیز معتقد است بازی کردن در لیگ قهرمانان پس از انجام دیداری در لیگ, خودش به تنهایی انگیزه ای به بازیکنان می دهد.

این دو بازی, با همدیگر تفاوت دارند – لیگ قهرمانان, تورنمنتی حذفی است و شما باید در این بازی ها پیروز شوید.

در این دیدارها, شور و هیجان بسیار زیادی دخیل است. انتظار برای رسیدن این بازی ها همیشه با شما است و شما نمی توانید برای انجام این بازی ها صبر کنید. و زمانی که بازی فرا برسد, شما از حضور در آن لذت می برید و تلاش می کنید تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذارید, این آرزوی من است که روزی جام قهرمانی لیگ قهرمانان را بالای سر ببرم. قهرمانی در این رقابت ها قابل قیاس با قهرمانی در هر تورنمنت دیگری نمی باشد.

۰ Comments