جایگزین مسیر

دخیا : بیایید این راه را ادامه دهیم

by | بهمن , ۱۴ , ۱۳۹۴

دخیا : بیایید این راه را ادامه دهیم

پایگاه هواداران منچستریونایتد– داوید دخیا دروازه بان منچستر یونایتد خواستار حفظ عملکرد تیم طی پنج روز پس دومین پیروزی ۳ گله این بار برابر استوک سیتی در روز سه شنبه شد.

دروازه بان اسپانیایی تیم منچستریونایتد در بازی ای که مردان لوئیس ون خال هرگز کنترل بازی را به حریف واگذار نکردند به ندرت مجبور به انجام واکنش شد و این امر به دوازدهمین کلین شیت او و منچستریونایتد در این فصل کمک کرد.

گل جسی لینگارد , آنتونی مارشال و وین رونی مهر تاییدی بر پیروزی شیاطین سرخ برابر سفالگران بود و دخیا از هم تیمی هایش خواست که این فرم خوب را ادامه دهند.

داوید به MUTV گفت:

من واقعا خوشحالم که ما این نتیجه و ۳ امتیاز بازی را کسب کردیم.ما واقعا در یک فرم خوب قرار داریم.استوک هم هیچ موقعیتی ایجاد نکرد و ما کلین شیت کردیم.

 آنها تیم بزرگی هستند و کلین شیت در مقابل آنها کار دشواری است.اما آن یک کلید بود.حالا ما نیاز داریم که این فرم خوب را نگه داریم.

ما تلاش می کنیم در سریع ترین زمان ممکن به گل برسیم و ما این کار را انجام دادیم.ما گلی زودهنگام زدیم و این کار را برای ما آسانتر کرده بود.این بازی احتمالا یکی از بهترین بازی های این فصلمان بود.اما همانطور که گفتم ما باید این فرم مان را نگه داریم چرا که ما بازیکنانی داریم که در حمله واقعا سریع عمل می کنند , قدرتمند هستند و گل های بسیاری به ثمر می رسانند.

او افزود:

ما همیشه اعتماد به نفس داشتیم.اما در چند بازی ما ۳ گل به ثمر رساندیم و این برای ما مهم بوده است و به ما اعتماد به نفس داده تا این عملکرد خوب را ادامه دهیم.

شیاطین سرخ یک ماه شلوغ با سه چالش سخت دارند که در بازی بعدی در روز یکشنبه به مصاف چلسی در استمفورد بریج می روند.

پیروزی بر استوک شروعی ایده آل است.ما به این سه امتیاز نیاز داشتیم.ما به ادامه این جنگندگی و عملکردی مثل این احتیاج داریم و مطمئن باشید به پیروزی های بیشتری می رسیم.

۰ Comments