جایگزین مسیر

دخیا : “فن خال سبک یونایتد را تغییر خواهد داد – موقع جدایی از اتلتیکو اشک ریختم “

by | خرداد , ۲۳ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – دروازه بان شیاطین سرخ ، دیوید دخیا ، معتقد است که لوئیز فن خال سر مربی جدید این تیم با تفکرات اصیل و سبک بازی ترقی خواهانه اش ، تفاوت را در منچستریونایتد رقم خواهد زد.

این دروازه بان اسپانیایی و جوان به احتمال بسیار قوی امشب و زمانی که لوئیز فن خال تیم ملی کشورش را در برابر اسپانیا قرار خواهد داد بازی را از روی نیمکت تماشا خواهد کرد.

ولی بهترین بازیکن فصل شیاطین سرخ قطعا فصل آینده در ترکیب این مرد هلندی 62 ساله حضور خواهد داشت . او در گفتگو با مارکا گفت :

او مربی ای است که تقریبا در هر جامی برنده شده است. یک مربی بسیار خوب که من معتقدم چیز های بسیار زیادی را به منچستریونایتد می آورد. چیز هایی مهم و نو آورانه . من معتقدم که این برای ما بسیار خوب خواهد بود . او به ما کمک بسیاری خواهد کرد چرا که او سبک جدیدی از بازی را به همراه خود خواهد آورد.

David de Gea of Manchester United

بر می گردیم به سال 2011 و زمانی که یک اسطوره به نام ادوین ون در سار تصمیم گرفت دستکش های خود را اویزان کند و سر الکس فرگوسن جانشین وی را یک جوان 21 ساله به نام دیوید دخیا معرفی کرد.

“دِیو بزرگ” در ابتدا از نظر بدنی مشکلات بسیار زیادی در لیگ برتر داشت ولی اکنون او یکی از بهترین شوت گیر های جهان و بهترین بازیکن فصل منچستریونایتد می باشد.

دخیا در گفتگو با روزنامه ی آ اس مادرید در مورد حس خود در زمان انتقالش به منچستریونایتد گفته است. حسی که شامل ناراحتی و غرور بوده است:

بله من گریه کردم. من تمام زندگیم را در یک باشگاه سپری کردم واین برایم سخت بود که آنجا را ترک کنم.

 ولی پیوستن به منچستریونایتد قدمی بود که من باید بر میداشتم و من میدانم که تصمیم درستی گرفتم.

۰ Comments