جایگزین مسیر

دخیا کلید انتقال ماتا به منچستر یونایتد بود

by | بهمن , ۲۹ , ۱۳۹۲

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران-خوان ماتا که به تازگی رکورد نقل و انتقالات با پیوستن به یونایتد را شکسته است می توان از نقش دخیا در این انتقال زیاد دانست و او باعث شد این بازیکن به یونایتد بیاید.

این بازیکن اسپانیایی که با مبلغ 37 میلیون پوند به یونایتد پیوست توانست بعد از بازنشستگی سرالکس گران قیمت ترین بازیکن یونایتد نام گیرد.

این بازیکن اسپانیایی که تنها در دو دیدار چلسی به رهبری مورینیو به میدان رفته بود تصمیم گرفت برای آمادگی خود در جام جهانی 2014 که در تابستان انجام می شود به یونایتد بپیوندد.

این بازیکن با مصاحبه به کانال پلاس اسپانیایی گفت:مورینیو به من گفت که یونایتد برای خرید تو پیشنهاد داده است و کسی نظر من به یونایتد را مثبت کرد داوید دخیا بود.

او گفت:من داوید را می شناختم او زمانی که در جوانان بازی می کرد او را به یاد می آورم.

قبل از اینکه من به یونایتد وارد شوم دخیا بسیار با من صحبت می کرد و به محض پیوستن به یونایتد او به خوبی از من استقبال کرد و همچنین بازیکنان دیگر که به گرمی از من استقبال می کردند اما کسی که من را راضی به این انتقال کرد داوید دخیا بود.

بعد از مصاحبه درباره دخیا او از اتلتیکو آمده است او زمانی که در اسپانیا بود با هم دوست بودیم و این انتقال را مدیون این بازیکن می باشم.

ماتا گفت:دخیا از من درخواست کرده است که همه ما منتظر تو هستیم سریع به یونایتد بیا این دروازه بان همچنین گفت:من کمی در کارهای موبایل و چت دیوانه هستم اما من اکنون بسیار خوشحال هستم که به یونایتد آمده ام.

دخیا گفت:این بازیکن بسیار فوق العاده است و می تواند به خوبی به ما کمک کند او همچنین در تمرینات به خوبی تمرین می کند و به همه بازیکن ها کمک بسیاری می کند.

منچستر یونایتد در حال حاضر 7 بازی دشوار در لیگ را پیش رو دارد و همچنین این تیم باید از هفته آینده در مرحله یک شانزدهم در لیگ قهرمانان به مصاف المپیاکوس یونان برود.

۰ Comments