جایگزین مسیر

درخشش اهداف یونایتد و تحقیر یاران رونالدو و نانی

by | خرداد , ۲۷ , ۱۳۹۳

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران

دیشب در یکی از حساس ترین بازی های دور گروهی آلمان در ادامه نتایج معروفش با زدن چهار گل توانست در این جام جهانی پرتغال را با 4 گل پذیرایی کند.رونالدو در این بازی  کاملا نشان داد که اماده نیست والبته نباید از دفاع خوب آلمان ها گذشت.

بازی دیشب در نیمه اول تمام شد چرا که آلمان ها در نیمه ی اول سه گل به ثمر رساندند و خط دفاع تیم ملی پرتغال فاجعه بود.پرتغالی های تنها دو موقعیت در نیمه ی اول داشتند و شوت زیبای نانی با اختلاف کم به بیرون رفت و ضربه ی رونالدو هم با دفع نویر رو به رو شد.

با اخراج پپه وضع برای پرتغال بدتر شد و بهترین بازیکن جهان هم در این بازی سرگردان بود.

این بازی نکات مهمی برای هواداران یونایتد داشت چرا که نانی امیدوار کننده نشان داد و تمامی اهداف یونایتد هم خوب کار کردند.

تونی کروس در این بازی 87 درصد پاس هایشبه مقصد رسید و بیشترین توپ را در بین بازیکنان دو تیم در اختیار داشت و پاس گل زیبای مت هوملس را او صادر کرد.هوملس که در اواخر بازی یک مصدومیت جزئی پیدا کرد یک گل زیبا را بر روی پپه به ثمر رساند.

در نیمه ی دوم هم تنها یک شوت از نانی و یک ضربه ی ایستگاهی وحشتناک از رونالدو حاصل تلاش پرتغال بود و آن ها یک گل دیگر از تومس مولر دریافت کردند تا هت تریک این بازیکن کامل شود.

مولر نشان داد جا گیری های بسیار خوبی دارد اما بعید است او از بایرن مونیخ جدا شود و باید منتظر تمدید رسمی قرار داد او با مونیخی ها باشیم.

در این بازی اصلی ترین هدف المانی ون خال,شواینی بازی نکرد.

۰ Comments