جایگزین مسیر

درخشش ویل کین در ترکیب تیم زیر 21 سال کیو پی آر

by | اسفند , ۸ , ۱۳۹۲

ویل کین ستاره جوان یونایتد که هم اکنون در کیو پی آر به صورت قرضی توپ می زند توانست در بازی سه شنبه شب تیم زیر 21 سال این باشگاه گل برتری تیمش را به ثمر برساند.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – استیو گالن مربی تیم زیر 21 سال کیو پی آر به تمجید از زننده گل پیروزی بخش تیمش ویل کین پرداخت که با ارائه بازی زیبا توانست اولین گل خود برای این باشگاه را به ثمر برساند.

بازیکن قرضی منچستریونایتد 90 دقیقه در بازی برابر سوانزی سیتی در میدان بود و به تیمش کمک کرد تا شکست 1 بر 0 را با پیروزی عوض کنند.

ویل کین پس از چند پاسکاری با شاریف زننده گل تساوی بخش کیو پی آر در دقیقه 42 بازی, توپ را به کین رساند و او از 12 یاردی با شوتی توپ را به گوشه پایین دروازه فرستاد.

گالن مربی تیم پس از بازی به تمجید از عملکرد ستاره جوان قرضی تیمش پرداخت:

مو و ویل کین درک خوبی از بازی هم دارند و گل برتری بخش تیم ما به خاطر همکاری خوب هر دو آنها به ثمر رسید. ویل شایسته زدن آن گل بود, انگیزه او در سراسر مدت زمان بازی بی نظیر است. او خوب می دود, در هر صحنه مبارزه می کند و به نظر می رسد از اینکه در زمین حضور دارد بسیار خوشحال است.

او همواره گفته است که تنها می خواهد بازی های زیادی در میدان حضور داشته باشد. البته او ترجیح می دهد که در تیم اصلی این میزان بازی به او برسد اما انگیزه او در کنار تیم زیر 21 سال عالی است.

۰ Comments