جایگزین مسیر

وین رونی خواست تا با تیم رزروها تمرین کند

by | مرداد , ۱۷ , ۱۳۹۲

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

به درخواست خود وین رونی امروز صبح وی با تیم رزروها به تمرین پرداخت.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – نام وین رونی در لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی برای بازی با اسکاتلند که در چهارشنبه هفته بعد در ومبلی برگذار میگردد ؛ دیده میشود. این در حالیست که هنوز یک بازی از برنامه بازی های پیش فصل یونایتد باقی مانده است.

و آن بازی بزرگداشت ریو فردیناند برابر سویا است ، او مشتاق است تا با یک برنامه  فشرده تر و قوی تر از برنامه اصلی تیم اول که زیر نظر دیوید مویز است به تمرین بپردازد.

این را توضیح دادیم تا دلیل تمرین رونی با رزروها را بیان کرده باشیم ، تا از شایعات مبنی بر بدتر شدن رابطه وین با باشگاه جلوگیری کنیم.

با این حال به نظر میرسد این درخواست برای بهبود شرایط خود بازیکن(رونی) بوده تا بتواند با شرایط مناسب به بازی مقابل اسکاتلند برسد.

رونی تمامی 6 بازی تور پیش فصل یونایتد را از دست داد ؛ از مصدومیت همسترینگ در سفر به تایلند تا مصدومیت شانه وی قبل از بازی با آئک سوئد که مانع از پرواز وی به استکهلم شد.

انتظار میرود روی هاجسون امروز عصر دلیل خود مبنی بر دعوت کردن رونی را شرح دهد.

با این حال ، با توجه به اظهارات قبلی سر الکس فرگوسن در مورد آمادگی بدنی رونی برای شروع فصل ، مویز ممکن است شانس یک بازی به وی برای  رویارویی با اسکاتلند بعد از سال 99 تا کنون را به وی بدهد.

۰ Comments