جایگزین مسیر

دروازه بان سابق یونایتد معتقد است, فن خال در منچستر موفق می شود

by | مرداد , ۱۶ , ۱۳۹۳

دروازه بان سابق منچستریونایتد, ریموند ون در گوو معتقد است سرمربی هلندی باتجربه شیاطین سرخ در الدترافورد موفق خواهد شد.

پایگاه هواداران منچستریونایتد در ایران – یونایتد از زمانی که فن خال بر سر کار آمده است, توانسته تمام 5 بازی پیش فصل خود را با پیروزی پشت سر بگذارد. اکنون ون در گوو دروازه بان یونایتد مابین سال های 1996 تا 2002 معتقد است که سرمربی سابق تیم ملی هلند, آینده موفقی در یونایتد خواهد داشت.

ون در گوو در مصاحبه خود با بخش خبری اسکای اسپورت گفت:

من فکر می کنم لوئیز فن خال افتخار می کند که مربی منچستریونایتد است. من کمی او را می شناسم و فکر می کنم او در جایگاه درستی قرار دارد و عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت.

جام جهانی برای او اهمیت بسیار زیادی داشت و او در این رقابت ها به همه جهان نشان داد که مربی بزرگی است و این همان مشخصه ای است که برای بهترین بودن باید داشته باشید.

اگر شما به آلکس فرگوسن نگاه کنید, او هرگز ترسی از گرفتن تصمیمی خلاف نظر بقیه نداشت و فن خال نیز می داند چه چیزی می خواهد.

او نگرش خاص خودش را دارد و می تواند این نگرش را به بازیکنان نیز القا کند و بهترین عملکرد را از آنها بگیرد. این همان مشخصه ای است که برای کار کردن در بالاترین سظح فوتبال نیاز دارید.

او تجربه بسیار زیادی در اروپا به همراه بایرن مونیخ و بارسلونا, آژاکس و همچنین تیم ملی هلند دارد, پس شما دیگر چه چیز دیگری از چنین مربی می خواهید که تا این اندازه تجربه دارد؟ من انتظار دارم که او عملکرد بسیار عالی در یونایتد داشته باشد.

تیم های خوب بسیار زیادی در لیگ برتر حضور دارند. این لیگ همچنین بسیار رقابتی است, اما من معتقد هستم که فن خال یونایتد را به صدر جدول برمی گرداند.

۰ Comments